ponedjeljak, 21.11.2005.

Kako smo tržili danas?

Moram priznati da nisam potpuno zadovoljan, na mnogo mjesta sam pročitao "strah tjera profit", i mnogo puta čuo "who dares wins" ;), ali sam svejedno bio privrženiji onoj poznatog njemačkog trenera Beckenbauera "znam mnogo momcadi koje su dale po 4-5 golova, i na kraju izgubili utakmicu, ali ne znam niti jednu koja nije primila gol, a da je izgubila", ili, prevedeno na traderski jezik "bolje izaći na malom profitu nego biti pohlepan i čekati veliki, pa izaći na velikom gubitku". Dobro se tjesim, jel? :) Danas je bilo svega, kako se moglo primjetiti ne spominjem tipove zadnjih dana, jer cca. 10 dana nisam ulozio niti lipe, sve sam prebacio u cash i mogu reci da je odlicno utjecalo na psihu, sva zbivanja sam promatrao mnogo opustenije, cak smatram da mi je pomoglo. Ipak, kako su sve prognoze urlale o danasnjem rallyju, trebalo se nesto tržiti. Makar ostajem pri svom nedavnom stajalištu kako je GOOG nakon objave rezultata poslovanja "kreditiran", odnosno da je napredovao mnogo više no što su najoptimističniji analitičari očekivali, i to, imho, za punih +20% precijenjene vrijednosti, svi pokazatelj su govorili da bi danas trebao jurnuti još jače. Osim njega, računao sam na bar blagi pomak AAPL, kao se ispostavilo potpuno krivo, potaknut vijestima da će se na iPodu moći gledati video, a i analitičari ga hvale (Megan Graham-Hackett). Od ostalih sam pregledao i na brzinu ocjenio kako su tipovi koje je dao Yahoo prijepodne, na prvi pogled, izuzetno kvalitetni, te dio portfelja ulozio i u njih. To nije bilo krivo, onaj tko ih je poslusao je danas ostvario gain od cca. 2-5%, u toku jednog radnog dana, tko je procitao tipove, kliknuo 15tak puta, ulozio ušteđevinu od $100k i otisao s suprugom i djecom u shoping, kad se vratio kuci bio je $4000 bogatiji. A tek fondovi, koji ulažu $10m. :)

Svakako, iako mi je rođak negdje 200x ponovio, nemoj biti nervozan i odmah ujutro čim napravis research dati nalog, već pričekaj 15-20min, pogledaj malo u grafove i vidjet ćeš da najčešće trading (rally) dan započne laganim padom, pa onda sve jurne. Kupuj kad primjetiš da ide gore, ali ne prije otvaranja. Nisam ga poslušao i kupio goog po $399. Kad je počeo naglo padati, prvi tren sam se prestrašio, ali vjerovao da će se oduprijeti i krenuo dati market nalog, zadnji tren se predomislio jer sam smatrao da će mi biti žao ako padne ispod $390, pa stavio $393, tu sam očekivao da bi, ako bude, mogao ići opet gore. Išao je na 393, ali ne .00, već .49, pa nalog nije prošao. Sell je otprije bio postavljen na $404, očekivao sam da dan neće završiti iznad $405, a morao sam izaći i nisam znao hoću li se vratiti prije 22h. Od ostalih tradeova uzeo sam, nažalost malo, CUTR, CPTV, HANS, NWRE, CWTR.

P.S. zaboravio sam spomenuti TALX, kojeg sam kupio 20tak min nakon otvaranja, kupio bih ga i prije, samo treba ispuniti i isklikati sve naloge, sam trenutak kupnje se kasnije ispostavio kao i najniža razina tokom cijelog dana, što je odlično, a zamalo je i trenutak prodaje bio na najvišoj razini tokom cijelog dana, da se nisam zahebao i umjesto sell naloga dao buy nalog, što sam primjetio tek oko 22h, ali sam svejedno izašao bez obzira na (zanemarivi) minus.

- 22:17 - komentar (0) - tisak - #