srijeda, 09.11.2005.

Srijeda, 9. studeni 2005.

Market se zatvorio tamo odakle je i krenuo, odnosno, otišao je malo u pozitivu, DOW +6.49 poena (+0.06%), Nasdaq +3.74 poena, odnosno 0.17%. Na osobnom planu, hvala na pitanju ;), stvari stoje mirno, a napravio sam ono što nisam očekivao oko 15h kad sam pisao prošli unos (kao da sam znao ;)). Izašao sam iz pozicija s zadovoljavajućim profitom, ista spektakularno, ali sam više no zadovoljan. Odluka je bila čisto osobne prirode, market se otvorio negativno, ništa neuobičajeno, ali sam čekao priliku da izađem iz nekih pozicija, a najznačajniji dobitnici u portfelju (MCD, utjecajni dioničar je zahtjeva IPO na 65% restorana) su također počeli značajno gubiti na vrijednosti (osim OSIP-a), što me učinilo djelom nervoznim, a baš tad sam morao otići na sastanak koji je loše završio, radilo se o jednom projektu u koji ja od početka nisam vjerovao, ali svi ostali jesu, što je i razumljivo jer je sve govorilo da je projekt, tako reći, već dogovoren, stajališta su bila usklađena, bez "sitnih slova" i političkih igara, ali je danas odjednom ispalo da neće biti ono što smo se dogovorili, ali će biti dio. Na mene to nije utjecalo, dapače, neprestano sam gledao kako bih mogao uključiti palm i pogledati stanje na burzi, ali na starog jeste, on je već raspodijelio radnike i upisao poslove u skladu s očekivanim projektom. Tako kad sam došao doma prvo sam poludio jer sam primijetio da je nestalo struje na duži period, radnici su palili kompresor i spojili ga na običnu struju, pa su osigurači poiskakali, nisam im razbio pi*ku jer to napravim kad naprave malo sr*nje, sad su uz taj podvig uspjeli jučer zabušavati cijeli dan, pravdajući se na kompresor, ali izolateri nisu zabušavali nego su obavili svoj dio posla i izolirali dijelove koje ovi prije nisu pripremili za druge radove. Nakon toga vic o Muji i Hasi koji ukopavaju bežični kabel mi više nije smiješan. Svakako, potaknut svim navedenim događajima nakon reality check-a uviđam da "gubim tlo pod nogama" i napuštam sve pozicije redom, odnosno prelazim u cash poziciju. Nisam bio siguran, ali sam smatrao da će market napraviti "tobogan" u nedostatku pravih vijesti tj. "market movera". Da, Cisco je objavio podatke, usprkos većoj prodaji (afair, 9.7%), ostvario je manju dobit.

- 23:37 - komentar (3) - tisak - #