srijeda, 09.11.2005.

(Red) Bull? Prozac? Bumo videli!

"Svaki put kad kažeš "da sam" - iskidaj 100kn, pa ti takve gluposti više neće padati na pamet.", riječi su mog prvog brokera, a dosad se izuzetno principijelno držim njegovog savjeta. Što ne znači, naravno, da redovito uništavam novac, već da ne žalim za "propuštenim" prilikama, možda ih ponekad prokomentiram, trudim se naučiti iz njih, ali sam svjestan da nije moguće (svaki put) ući u poziciju na najnižoj cijeni i izaći u najvišoj za taj period, tradeanje je summarum dobitaka i gubitaka, kako narod kaže "tko nije gubio, taj nije ni dobivao". Zato neću ni danas, a možda još više večeras, reći "što nisam prodao kad sam imao čisti profit, dovoljan za višemjesečno podmirivanje mojih troškova", a još sigurnije neću reći "morao sam ostati u poziciji i zaraditi duplo", zato što sam odlučio ostati, ako nastavi padati riješiti ću se CMCSA, iako ga je UBS upgrade-ao iz "neutral" u "buy" prošli mjesec.
Također, ne držim se tvrdoglavo početnog stava, spreman sam ako u međuvremenu bolje sagledam situaciju svoj stav diametralno promijeniti, a to predlažem i svim budućim traderima, svi mi griješimo, posebno na samom početku trade-anja. To što sam jučer rekao da sam optimističan i da očekujem daljnji pomak indexa, čak i preko "resistance" točke, rekao bih da je to oko 10600, ne znači da danas neću ili ne mogu nakon temeljitijeg sagledavanja pozicija i informacija promijeniti mišljenje, na kraju krajeva, u pitanju je lova, treba ponekad i nadmašiti sebe, odnosno svoju tvrdoglavost. :)

- 15:26 - komentar (0) - tisak - #