četvrtak, 03.11.2005.

Take the Money and Run

Popodne sam napravio ono sto nisam smio, popustila je kontrola i krenuo sam kupovati kao sponzorusa u DK ducanu, npr. ugledam OSIP koji je jedna od prvih dionica koje sam proucavao, mozda i prva, u doba dok sam jos bio uvjeren da je DOW JONES ustvari dionica =:-X , te ga bez razmisljanja ubacim u buy order, i to prije no sto se otvorio market, za sto sam dobio savjet da nikad ne radim vec pricekam par minuta i sagledam da li se stvari razvijaju ocekivanim tokom, bolje je izgubiti dio zarade nego uci prije otvaranja, a market ode u sasvim drugom smjeru. Jos uvijek ne znam zasto se to dogodilo, ali samo OSIP je podigao vrijednost za 6% u mom portfelju, sve mi se cini da cu uraditi stvar iz naslova prije no sto cijene krenu padati.

- 19:32 - komentar (0) - tisak - #