Oni koji su bar povremeno čitali moje postove mogli su primijetiti "bulla" u njima, još prije prvog hurricane-a sam napisao da je US ekonomija prejaka da bi je ugrozila jedna prirodna nepogoda, dogodile su se dvije prirodne nepogode, prva je odnijela velik broj života i nanijela neviđenu štetu, druga je prijetila nanijeti (dugotrajnu) štetu izvorima nafte u meksičkom zaljevu, što je manjim dijelom u učinila, a na sve to moramo nadodati Greenspanovo dizanje interesa, u nekim prošlim vremenima bi samo dizanje interesa bilo dovoljno za značajni pad indexa, sad smo svjedoci situacije da ni dvije ogromne prirodne nepogode te dizanje interesa ipak nisu značajnije naštetili indexima. Istina, onaj tko je, ako ima takvih :), nedavno čitao moje starije unose, te usporedio s stanjem na marketu, sigurno je rekao «jasan primjer pogrešnog predviđanja», ja ne mogu to komentirati s svog stajališta, možda su moja predviđanja stvarno pogrešna, nemali broj puta sam napisao da ne pratite moje hintove jer su u pravilu pogrešni. :) Ali, možda i moj horoskopski znak jarca ima utjecaja, lagao bih kad bi rekao da mislim kako sam pogriješio, jer još uvijek očekujem Dow Jones na kraju 2005 i početkom 2006 oko 11k, odnosno, još uvijek očekujem što polagano, što značajnije (new year rally) dizanje indexa.
Oni koji redovitije pročitaju pokoji članak, odnosno analizu s US marketa od stanje US analitičara, sigurno su primijetili stav da Dow neće ići gore ako Dow Jones Transportation ne ide gore, a isti se u posljednje vrijeme, usprkos značajnom povećanju cijene goriva, trguje na rekordno visokim razinama, dapače, konsolidira(o) se na tim razinama što nam govori da u kupci spremni prihvatiti povećane cijene transporta, odnosno da svi pokazatelji govore kako će TRAN ići gore.