srijeda, 14.09.2005.

Alati

Ovaj unos sam prvi trenutak zamislio kao mali imenik software trading alata, ali sam ubrzo zakljucio da o istima nemam pojma jer koristim iskljucivo Medved Quote Tracker , ok, sad skidam neki noname (Stockpredictor, tako nekako, ali na prvi pogled vidio da ce otic brze no sto je dosao), te u comp.u imam skinut Ameritradeov Advanced Analyzer, navodno mocan alat, i po onom sto sam vidio u demo-u, funkcionalan i ok izgleda, samo sto ga se mora platit ili obavit nekoliko tradeova preko Ameritradea, sto jos nisam. Dalje u compu vidim RealTick 9.2, zatim Quicken, tako nekako, CyberTradeov Pro, NYSE TradingFloor, od jucer i MS Money i jos par njih, medju njima i E-signal chart alat, vjerovao sam da je to dio Metastocka, ali izgleda nije. Metastock nije no name, dapace, to je najpopularniji alat za tehnicku analizu, ali makar sam skinuo 10tak raznih verzija s e-magareta, ne radi, niti u offline modu (ponekad proradi), ali svejedno ga nisam stigao ocijeniti. Koliko znam, nemoguce je dobiti real-time podatke bez placanja cca. 50E mjesecno, ali, po pricama drugih, alat je "must have" za svakog tko zeli primirisati tehnickoj analizi. Zasad sam na Medvedu, kad uhvatim potrebu za Metastockom, napisat cu koju rijec vise mog skromnog misljenja, mozda i poneki savjet, zasad svakom traderu pocetniku savjetujem Medved, BESPLATAN je, tj. navodno treba gledati reklame, ali u mom slucaju su iste nestale isti dan, taman kad sam poceo razmisljati o kupovini. :) Za podatke se treba prijaviti na koji free servis, a moguce se i online registrirati kod jednog ili vise brokera, dobiti free real-time feed podataka, a nikad ne uplatiti lovu, da pocetnici ne bi rekli "evo ga opet neki sta se placa". Ne placa se, a uz to je i, imho, najbolji, stvarno 10/10 s te strane, "must have" za pocetnike.

- 01:22 - komentar (2) - tisak - #