petak, 02.09.2005.

Market

Posljednjih dana sam malo manje na marketu, sto ne da nije dobro, vec je ocajno, moram sebi postavit prioritete, srecom, nije drasticno utjecalo na imovinsko stanje, glavni portfelj je 2.20% u plusu od 23.8 (ne zelim spominjat iznose, ali doslo love koju otprilike prosjecna Hr obitelj zaradi u 6 mjeseci), na save portfelju, te 6.22% na zajebantskom, od cca. 28.8, jedini minus u iznosu 0.54% je zabiljezio portfelj koji bi po svim pokazateljima trebao bit najaci, ali to je zahvaljujuci IBM-u, tj. zahvaljujuci meni koji sam bio zaokupljen s miljun stvari osim s najvaznijima, a to polako ali sigurno vodi bankrotu. U nekim trenucima se moze zajebavat, ali u bitku treba biti dosljedan, ozbiljan, nepokolebljiv..

Medju ostalim glupostima me vuce i izlet u NY, nisam jos 100%, trebao bi ic 16.9, imam ovjde posla, ali nikad nisam bio tamo, nije da mi se ide, ali to je sigurno jedno novo iskustvo. Ostao bi cca. tjedan dana, mozda i duze. Ako odem bit ce slika.

- 15:15 - komentar (0) - tisak - #