< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

bla..bla...

Linkovi

Turk

Luigi

slike


Image and video hosting by TinyPic
e to je bil auto....


Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

ovo bu moj auto........


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 03.09.2007.

Sutnja je cesto jaca i od rijeci ali pjesma rusi sve......



wavebook ljudi ewo novog posta......dosadno mi jeheadbangheadbang pa evo.........party.i tak smo u subutu bili u rotoru i bilo je 1.ligabang...hehe...naravno kao i uvjek nesmo isli trezni doma....partynutnut.bilo je puno poznatih ljudi (naravnoheadbang jer je bila zadnja subuta prije skoleburninmadnamcor.)....pa smo u nedjelju isli u varazdin na koncert gibonija...bilo je puno ljudismokinpjeva..i tak dok smo isli doma bili smo luiginut,moj burazsmokin,i moja malenkost..posle koncerta smo isli u crvenu ruzu na dva kratke pa doma.....(nebi vam to govoril da neje luigi pak glupost napravil............partysretanzujo)dok smo isli doma smo pre luigijovoj kuci postali kaj ga pustimo van z auta kaj dide doma.....i dok smo postali pred njegovom kucom me je pital dal TU on ide van...headbangheadbangnut(pred njegovom kucom.headbang)hehe ve se vidi ko je alkic......sretan.........malo se zezam sorry luigi...danas je bil prvi dan skole.i bilo je super....dok sam videl ove delikvente z razredabangheadbangbang....sam tek videl s kim idem u razredbangbang.....heh...bili su i prvi razredi ima dosta curisretanfino..kaj da velim...hm...i tak evo jedne pjesme.....

Ruzo snena

Moja je sudbina
kao mac u kamenu
zarobljena zauvijek
u tvome pogledu

Bili smo jedno mi
spomeni kroz vijekove
a sada pusu vjetrovi
tisina nas zove
oblaci su uklet brod
sto ga nosi more


Ruzo snena sto te nema
da pogledom ispletes mi sve
ruzo snena sto te nema
ja trebam tvoj trn da me otruje

Ja pratim tragove
i citam tajne znakove
putem hladnog sjevera
gdje nema nikoga

K'o vojska duhova
napada me sjecanje
dok pusu hladni vjetrovi
tisina me zove
oblaci su uklet brod
sto ga nosi more



Munja kroz mrak para zrak
u kostima se ledi strah
o Boze kako dalje
daj mi neki, daj mi znak


malo slika...............

Image and video hosting by TinyPic

moj buraz beba i ja...

Image and video hosting by TinyPic

kompanija alkica...beba,dinca,turk....


Image and video hosting by TinyPic

najveksi alkici u senkovcu......




i to bi bilo to do sljedeceg posta.....


i naravno pozdrav ekipi alkica iz senkovca..redom:(luigi,beba,aco,turk,dinca......
i svi koji me poznaju.........
book

- 21:08 - Komentari (104) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.