čarobni svijet https://blog.dnevnik.hr/carobnisvijet

utorak, 30.05.2006.

Put u London

Dva dana su prošla brzo, provela sam ih u svojo sobi. Svaki dan, svaki sat, svaku minutu pogledavala sam pismo i u njegova tamno ispisana slova. Znala sam da danas je zadnji dan da provodim u mojo sobi. Nisam se ni oprostila od svojih prijatelja i od svojih nastavnika i susjeda koji su mi uvijek slali kolače. Zvonijo je telefon na kraju moje sobe
ja sam se brzo digla i uzela telefon. Bila je to moja rodica Isabel koja je odmah prešla na razgavor.
Isabel: Čula da idem u Hogwars i ne mogu vjerovati da ti ideš. Meni je 2. godina da idem tamo je tako zanimljivo. Imam 9 predmeta,a to su: Astronomija, Skrb za magična
stvorenja, Čarolije, Obrane od mračnih sila, Proricanje sudbine, Travarstvo, Povijest magije, Čarobni napitci i Preobrazba. Ja prvu godinu ima la sam sve 5. Čak smo i
učili i letjet na metli sve je bilo uzbudljivo.......................................
Dok mi je pričala svoju povijest kako joj je bilo u Hogwarsu ja sam ležala na krevetu razmišljala da nemogu se nikako riješit škole ni u čarobnom svijetu ni u običnom. Mama je naglo ušla u sobu i ostavila mi putni kovčeg ,a mja rodica Isabel još je pričala o svom iskustvu i provodim u Hogwarsu. Na krevetu sam ostavila telefon i počela se spretmati.
Bacala sam u kovčeg sve što sam našla u ormaru. Za pola sata mam mi je rekla da siđem dolje brzo sam uzela telefon koja je još pričala da je to sve zanimljivo i da sad moram krenuti. Mama me je čekala u hodnjiku uzimajuči ključeve od auta uzela mi je kovčeg nekako je bila tužna. Ušla sam u auto odma kad smo prošli prvi zavoj iz svog kaputa izvadila je štapič s kojim sam se igrala dok sam još bila mala pa bi nešto pokušavala s njim napraviti pa bi pogriješila pa bi na sebi imala puno prištiča pa nebi nekoliko dana išla u vrtić. Zamahnila je nekoliko puta i stvorili smo se nekoj maloj uskoj ulici kad sam pogledal ispred sebe pripoznala sam da je to London nisam mogla vijrovati.Odvela me je do nekog zapuštenog kafića. Tamo smo malo pričekali ,a onda je došao jedan stari, imao je dugu bijelu bradu koja mu je prikivala vrat i dugu bijelu kosu.
Na glavi je nosio šiljasti šešir ,a na sebi dugi crni plašt stao je pokraj moje mame i oni su počeli razgovarat. Želja mi je bila čuti o čemu razgovaraju....................................

30.05.2006. u 20:09 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

-Lavender Dumbledore

-Nadimak:Lee
-Majka čistkrvna viještica
-Otac čistkrvni čarobnjak
-Djed Albus Dumbledore

-Roditelji razvedeni
-Griffindorka
-Sniježna sova Renny

-Najbolje prijateljice:
-Penelope Finnigen

-Carmen Lusia Elizabeta De la Vega

-Najbolji prijatelj:
-Jack Sloper
_Slytherin

-Najbolji predmet: čarobni napitcti i čarolija
-1.god

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr