čarobni svijet https://blog.dnevnik.hr/carobnisvijet

petak, 19.05.2006.

Pismo

Moja majka ušla je u sobu sa pismom u ruci. Bila je jako vesela nešto je u sebi pomrmljiva
,a onda naglas je povikala "Bilo je vrijeme da i ideš u Hogwars".Malo sam bila žačuđena u
glavi mi se gomilalo bezbroj pitanja.Mamu sam zapitala "Što je to Hogwars ?? ",a ona
sijedne kraj mene na krevet i rekne "To je stara škola viještičarenja čak i ja sam tamo
bila školovana.Današnji svi čarobnjac koji su poznati svi su se školovali u Hogwarsu.A
sad je vrijeme da se i ti školuješ tamo.Uz pismo je i došle i upute šta sve trebaš imati
da ideš u Hogwars.Za dva dana krečemo u London tamo čemo kupit sve što nam je potrebno
,a školu češ prikiniti reči da se seliš iz ovog grada. Ja ču se pobriniti za nastavnike.". Digla
se sa kreveta ostavila pismo kraj mene i izašla iz sobe. Moj je glava htijela postaviti sto pitanja
ali moja usta nisu mogla. Pomislila sam u glavi dobro znala sam o čaroliji i da je moja mama
viještica ali ovo da moram napustiti školu i svoje prijatelje to je za mane šok od šokova. Ležala
sam na svom kretetu i ražmišljala možda u tome ima i nečeg dobrog učit ću čarolije. Naj više
me veselilo što ide u London..........

19.05.2006. u 13:50 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

-Lavender Dumbledore

-Nadimak:Lee
-Majka čistkrvna viještica
-Otac čistkrvni čarobnjak
-Djed Albus Dumbledore

-Roditelji razvedeni
-Griffindorka
-Sniježna sova Renny

-Najbolje prijateljice:
-Penelope Finnigen

-Carmen Lusia Elizabeta De la Vega

-Najbolji prijatelj:
-Jack Sloper
_Slytherin

-Najbolji predmet: čarobni napitcti i čarolija
-1.god

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr