NEŠTO O MENI

IME:Corina (čitaj - Korina )

PREZIME:nemogu se sjetiti namcor

GODINE : 13 I POL

MJESTO STANOVANJA :Rijeka

RAZRED : 7.C

VOLIM : obitelj,prijatelje,dečke,
TV,moju sobu,izlaziti sa društvom,
slušati muziku , slatko......

NEVOLIM : školu,učiti,
pospremati,čitati lektire,
zdravu hranu ...........

SLUŠAM : RNB,
Hip-Hop i rap .

NESLUŠAM : rock i metal .





evo malo slikica :

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!





EVO VAM MALO SLIKICA :







Glitterfy.com - Glitter Graphics






More Cool Stuff At POQbum.com






RIHANNA :


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


FORICE :

myspace layouts

myspace layouts




myspace layouts

myspace layouts




Cool Graphics





Klikni i komaj



bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemam decka

bedzevi.com,button,badges,priponke,I love you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Friends forever!


  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Ja oder nein

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

JAO ! Neznam što da napišem .
Ali nadam se da ce vam ovaj blog
na bilo koji nacin biti zanimljiv li barem
malo zabavan. Ne tražim puno nego samo se ZABAVITE !

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Frendice :

Mia :zabavna , dobra , pametna
i lijepa cura koja mi je i jako velika
podrška u svemu

Paula :također zabavna , dobra ,
pametna i lijepa cura koja me
razumije

Ivana :dobra , pametna ,lijepa i
cura sa kojom najviše pričam
o deškima , i jako dobro zna
ispričati šale od kojih i kada sam
tužna postanem biti vesela

Diana : dobra,lijepa,pametna
cura ali sa njom se najviše svađam
i to mi smeta


Dobre frendice :

Ivona
Jelena
Marina
Lea
Andrea
Dora
Anthea
Karmen
Nikolina
Tera
.......................
ima ih puno










petak, 22.02.2008.

22.2.2008.

Aloooo !
Pa kako ste mi ?
Evo ja sam vam dobro , ma
šta dobro SUPER !
Danas smo školu imali samo do 11:30 pa smo
poslije škole moje dvije frendice i ja išle do
grda hvatat komade po gradu ,ali ne samo to nego
i u mali šoping naravno .
Evo to se danas dešavalo sa mnom .


BOKIĆ !!!!!!!!!!!sretanwavemahfinonjamipjevalazerolleyes

PUSA ! kissroflkisskisskisskiss



| KoMeNtiRaJ (0) | pRiNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.