/

ponedjeljak, 31.08.2015.

Reakcije

Top 3 reakcija ljudi kad sam im rekla da idem na tjedana dana na radionicu pisanja
(slozeno po ucestalosti)

1.O super, moci cete se posvetiti samo pisanju.
Ocito me niste vidjeli kako pisem. Zadnji clanak koji sam pisala pisala sam pred upaljenim tvom, pored skakutavog psa, dovikujuci zanimljive podatke Super G i pijuci radler.
A kad sam pisala pricu, bila sam u zoni, u rano jutro, zguzvana, neispavana, pospana, opako fokusirana.
Mir nije jednak inspiraciji. Rok je jednak pisanju dok padaju sjekire.


2. Hoces li pisati o meni?

Naravno da hocu. Si siguran da zelis to procitati?

3. Super, pripremi se. Djeca koju povremeno cuvas idu u skolu na jeseni, kad tad ce trebati pisati sastave.
Bwahaha! Kako duhovito! Da im ne bi slucajno pisala sastave!! Nek se pate, ko sto sam i ja!

Oznake: pisanje, radionica, proza


- 18:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2015 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.