/

utorak, 14.04.2015.

The ured


-Baš me glava boli danas.
-I zub boli kad je šupalj.

Ja sam jednostavan čovjek.
Volim dobro pojesti i ići na kave s prijateljicama.

-Pazi naslov - "Istraživanje pokazalo da treba oprati donje rublje prije nošenja!"
-Ma daj, a ja ga, glupača, godinama perem!
-A ti, pereš li ti gaće prije nošenja?
-Ja ne nosim gaće, i ti to dobro znaš!

Žena me zvala u 6 i pitala jesam li spekao meso. Ona je bila doma do 3, zašto ona nije spekla meso?!
Galamio sam na nju da ako ja moram kuhati, onda mi ona ne treba!

Tiće je jedna riječ i piše se s mekim ć?

-Kako vi razlikujete č i ć?
-Čuli smo u školi.

-Šteta što niste išli s nama na teren, vlasnica kuće je baš zgodna.
-Kvragu. Koliko godina ima?
-Tako, kasne tridesete.
-Prestara.

Šef: Zašto žene ne vole digitalne satove?
Partner: Izgledaju jeftino.
Šef: Kad budem drugi put vani kupit ću sat s kazaljkama.
(ode iz ureda)
Partner (smijeh): Misli da će mu to pomoći, ali neće!

Oznake: ured, biseri, gramatika, brak


- 20:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2015 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.