/

ponedjeljak, 08.04.2013.

O ljepoti

1.
Mladi odvjetnik Lojer nosi lijepa odijela i satove, radi do
kasno i nagleda se svega i svacega,
Posebno ga potresaju slucvajevi azilanata i djece iz domova.
Dok sjedimo u kaficu i dobivamo se nakon nekog sprovoda,
prica nam o nekoj djevojci koja je pobjegla od kuce jer je oglupavila i zaljubila
se u mamlaza bez kojeg nije mogla zivjeti.

Kada je, nakon skvotiranja i sitnih kradja, a zbog
proceduralnih zackoljica zavrsila
na pol centimetra od Remetinca, umjesto od popravnog doma, dali su joj
telefon da nazove roditelje i moli ih da joj dopuste da se vrate kuci.
Dok ih je ona preklinjala, a odrasli oko nje, pravnici, suci, socijalni radnici i
ostali gutali knedle i skrivali suze, roditelji nisu ni prsticem makli.
I bila bi zavrsila u zatvoru da se nisu sjetili neke, opet proceduralne, fore u zadnji tren.
Odmahujemo glavama, ne mozemo vjerovati ni mi.
Lojer nastavlja:
-Kako mozes to napraviti vlastitom djetetu, da ti je ne znam sto napravilo.
A da ju vidis, predivna je cura, ne znas s koje strane je ljepsa...

A ja si mislim
Ali kakve veze s odlukama njenih roditelja ima to sto je ona lijepa?

2.
Baka radnim danom gleda talk show, kako to bake vec rade, i zdvaja nad sudbinama ljudi.
Kasnije, u svom poucnom modu, prica mi o tim sudbinama kako bih nesto naucila/shvatila, ali ja ju zapravo ne slusam i ne slazem se s njenim zakljuccima ni kad ju slusam.
-Imao je svoju firmu, dobro je zaradjivao, ali onda se propio, zena ga je ostavila,izgubio je sav novac i godinama zivio na ulici.
A lijep je, visok, jak, crn.....

A ja mislim
Ako je lijep, ne znaci da je uvijek i mudar.

Vec razmisljam o tome kako bi se iz ovih dviju situacija izvukao dobar
esej za blago feministicki sajt za koji sam volontirala.

3.
Izlazi serija slikovnica po Disneyevim filmovima. Mislim da je to sjajno, i kupila bih ih sve prvo sebi, a zatim i drugima.
Imala sam kao mala jednu veliku knjigu s pricama iz Disneyevih filmova, i predivnim slikama. A ove slikovnice jos imaju i dobar tekst, bar po onome sto sam vidjela.
I ide tako reklama o Pepeljuzi. Kaze narator:
-Dirljiva prica o lijepoj, ali siromasnoj djevojci koja....

U tom trenu svega mi je dosta i viknem
Nije vazno sto je bila lijepa, nego sto je bila dobra!!

Oznake: ljepota, društvo, stereotipi


- 09:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.