/

ponedjeljak, 02.07.2012.

Svadba

Kad ideš na svadbu sa obiteljskom starčadi, to nije samo svadba.
To je praktički natjecanje za drugu najljepšu unuku (prva je, naravno, mladenka)

Bakine neizrečene upute bile su vrlo jasne:
Moraš biti obučena pristojno da ne osramotiš obitelj koja je godinama sudjelovala u raznim crkvenim aktivnostima.
Moraš izgledati apsolutno zadivljujuće kako ostatak rodbine ne bi pomislio da si slučajno jadna i siromašna.
Noraš nositi sav zaltni nakit koji smo ti ikad kupili. (ok, ovo je zapravo bila izrečena uputa)

Stvarno sam dala sve od sebe.

Prekopala sam dva tuđa ormara i posudila krasnu haljinu jer mi se nije dalo kupovati nešto što nemam gdje nositi.
Na moru sam dobila boju, koja je lijepo naglasila moju šarenu haljinu.
Korektorom sam sakrila modrice po nogama nastale od sudaranja s pokućstvom i stijenama u moru.
Stavila sam 3 kile shimmera na tijelo i otprilike isto toliko gela na kosu.
Smješkala sam se svima i uspjela sam ne reći nešto poput
"A čiji si ti?" i "Ajme, al si narastao".
(Jedino nisam nosila sve zlato, jer mi je bolje pasalo Murano staklo, kristali i srebro.)

Dedina reakcija: Izgledaš ko ona Španjolka iz one sapunice.
Bakina reakcija: U što si lijepa! Ko ciganka!


- 14:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.