/

utorak, 27.03.2012.

Popis prije puta


- dogovoriti datum polaska i uskladiti obaveze
- streberski poceti odradjivati jedan posao unaprijed
- prouciti vremensku prognozu, izabrati i oprati odjecu za tjedan dana
- javiti doma da operu odjecu koja je tamo ostala
- naci sapun iz Lusha, bonove za DM, stare tenisice i sminku koja stoji po kuci i sve proslijediti
-naci mesinu za obiteljske dorucke
-naci nacin da se gadgeti sigurno zapakiraju
-dogovoriti prijevoz
-shvatiti kako sve gore navedeno utrpati u malu torbu
-razmisliti kako transportirati trazene uzorke mora
-kupiti karte
-poceti se zabrinjavati oko putovanja s bakom i dedom te oko
bivanja u istoj kuci s mamom i bakom
-kupit cestitke, razviti slike, sprziti cde i poslati sve u Australiju
-zivcirati se dadiljanjem neposlusne djece
-gledati kako se prvi put kuci u godinu dana sve vise priblizava,
dobiti zivcani slom kada sefica pocne imati ideje u zadnji cas

- 22:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.03.2012.

CD,anyone?

Četvrtak

Čim sam čula da će u centru biti rasprodaja CDa u centru zabilježila sam ju u kalendar, proučila katalog izdanja i na dan otvaranje pojavila se štreberski rano.
Imala sam misiju.

Album Little Voice Sare Bareilles sam jednostavno morala imati. Nelegalno sam ga skinula i jako mi se svidio, često sam ga slušala. Skinula i njen drugi album, i taj mi se sviđa, ali prvi mi je bolji.
Odlučih da Sari moram pokazati koliko ju cijenim.

Na koncert Luke Belanija u Tvornici u veljači nisam otišla zbog izvanredne situacije. Malo mi je krivo. Svidio mi se njegov prvi album (nelegalno..), pa odlučih nabaviti drugi. Domaći John Mayer. Super stvar. Podržavam mlade domaće nade.

Ivana Kindl nam je bila simpa kad smo bile na Zvijezde pjevaju, sviđaju mi se pjesme s prošlog albuma, bio je 20 kuna pa....

Razmišljala sam malo o predzadnjem Springsteenu, ali zaključih da će se jednostavno morati zadovoljiti time što sam te godine išla na koncert.

Candy Dulfer je bila 20 kuna, al kad sam ga uzela u ruke pomislih
"Ma daj, kad ćeš slušat to? I ove cde što imaš sad rijetko slušaš."
Odustah i odlučih da ću ga jednostavno skinuti.

Subota

Prvi izlazak u ovoj godini bio je na živu svirku, na Patrikovo.
Ove godine nisam volontirala jer me blagdan nekako zaskočio nepripremljenu, a zbog lijenosti nisam ni išla u centar škicat proslavu.
No Cannona i Sinnerse nisam mogla propustiti, i baš mi je bilo fora u Saxu.
Nisam ostala do kraja, al nekako ću valjda to preboljeti.

Dok sam se divila Jamesovoj prisebnosti, atmosferi i dobrom ozvučenju, tu i tamo sam wingmanici Spacey obacivala podatke o tome zašto i kako sam počela pratiti Cannonove koncerte. Pohvalih se i time kako me već zna iz viđenja, pa mi je, ničim izazvan, i cd poklonio.
Pa sad imam dva jer sam jedan pošteno kupila da pomažem mlade irske nade.

Spacey me na to pitala:
- I, koliko puta si slušala cd?

- Erm.....


- 23:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.03.2012.

TV

Uvijek se potajno divim ljudima koji nemaju televizor.

To je uglavnom zbog toga što čvrsto vjerujem u ove dvije tvrdnje:
a) previše gledam televiziju
2) veći televizor je bolji od malog.

Srećom, već dulje vrijeme naše nacionalne televizije trude se da
me ponovo pretvore u ovisnika o internetu. Jedva da kupuju nove filmove,
a stare repriziraju svako malo. Plus, počeli su proizvodit razne emisije
u kojima se ljudi natječu u raznim stvarima. CSI-evi su mi dosadili, pa
tako sada najčešće gledam samo blesave humoristične serije.

Pomislila sam da sam sigurna od televizije.

Sve dok nisam čula da ćemo u novom stanu imati Max tv. Bojala sam se da ću stalno biti zaijepljena
za ekran i nova čudesa (Discovery, crtići, glazbeni kanali).
Desilo se ono Springsteenovo, 100 kanala i na njima ništa. To jest, ima svašta, al nekako to nije više to.
Posve drugačije je bilo kad smo dobili satelitsku, imala sam možda 14 godina.
Možda sam ostarila pa mi je sve dosadilo, pomislih.
Vjerojatno sam sigruna.

Suživot s televizorom tako je, unatoč novoj igrački, bio mjesecima nezanimljiv.

Ovog vikenda naš dragi susjed Delboy odlučio je da se više neće moći družiti s nama
ako nas tehnološki ne unaprijedi.
Doni nam svoj stari tv. Koji je 20 centimetara veći od našeg.

Bila sam skeptična. No stari program kao da je bolji u novoj dijagonali. Sve je veće, ljepše i bolje.
Vidim ga iz svih kuteva sobe.

Sada, nakon 24 sata doista znam.
Veličina jest važna.

- 23:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 06.03.2012.

Vremenska kapsula

Dragi svi,

vjerojatno se nećete ovoga sjećati, ali u jesen zimu 2011-2012 često sam vas bebisitala kad ste
bili bolesni ili kad su vaši roditelji imali obaveze.

Nisam imala nikakvog iskstva u čuvanju djece i nisam se nikad dužila s djecom vašeg uzrasta.
Čak ni kad sam bila tog uzrasta. :P

S obzirom da sam se djece bojala, iznenadila sam sama sebe velikim psihičkim napretkom.
Nakon nekoliko tjedana i dalje sam bila premekana i moglo me se motati oko malog prsta,
ali naučila sam da mogu i trebam zahtijevati od vas razne stvari.

Naučila sam i kako da se spriječim da vam odvalim šamarčinu kad me ne slušate i kako da se
ne bacim kroz prozor kad me po tridesettisućiti put tog dana pitate (ničim izazvani) "To je to?"

Pogledali smo puno crtića...ili samo nekoliko crtića puno puta....čitali smo. Puno smo crtali.
Trudila sam se obrazovati vas stripovima i glazbom koja nije bila zabavna i razviti vaše umjetničke strane.

Ovo sigurno niste znali, ali u to vrijeme sam radila dva posla, a na jednom od njih uvalilo
mi rubriku o djeci. Bila sam zgrožena, dok nisam uočila kako se bebistanje može iskorititi.
Pružali ste mi inspiraciju za mnoge članke. Hvala vam!

Znam da nije fora kad se spominje što ste radili kad ste bili mali, i ja sam mrzila kad je netko to radio meni,
ali jednostavno moram spomenuti da si ti D., s 3 godine bio opsjednut Spidermanom. I ženskom kosom.

M., imao si 2 godine kad sam te čuvala, i taman si počeo biti inatljiv. Ali oduševilo me kad sam čula kako
te dresirala teta čuvalica prije nego što si krenuo u vrtić, i bilo mi je žao što i ja to ne mogu.
Znali su te svi penzići u kvartu. Bio si takva flegma da sam odlučila da ćeš biti političar. Ako ne postaneš nogometaš.

A. i S., vi ste već tada bile velike i s vama je bilo i lako i zabavno.
S., ja sam odgovorna što si mjesecima bila opsjednuta Matovilkom. Sori. Al bio je to stvarno dobar film.
Nisi znala izgovrati palatale i silno si se frustrirala kad nešto ne bi znala nacrtat/izradit da bude ko moje i A.-ino.

A., znali smo da ćeš biti pravnica. Vrlo si se rano počela vrlo precizno izražavati.

I na kraju, I. s tobom je sve to počelo. Čuvala sam te davput po par sati, sva u strahu i
smatrajući da je moj jedini posao da te održim živim jer si s 2,5 godine bio u stanju popeti se na luster.
Bilo je to zahtjevno doba. Navodno sam kasnije čuvala i tvoju sestru.

Ne znam što radite danas, gdje ste, kakvi ste i da li se naše obitelji još druže.
Ali želim vam zahvaliti što ste smanjili moj strah od djece.

Budite strpljivi s djecom, posebno tuđom.

Peace, wo/men.



- 18:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.