/

ponedjeljak, 06.02.2012.

Snijeg na moru

Dok sam živjela na moru snijeg je padao svakih deset godina.
Točno se sjećam- snijeg u osnovnoj, snijeg u srednjoj i snijeg na faksu.
Trajao bi najviše tri dana.
Prvi dan bila bi to velika uživancija i narodno veselje, pogotovo ako ga je bilo dovoljno za sanjkanje i grude.
Trećeg dana bi već svima dojadio i počeli bi se žaliti, a on bi se zatim džentlemenski brzo otopio.

Uvijek je postojao problem nedostatka zimske opreme, unatoč postojanju bure,ali riješio bi se navlačenjem
slojeva na slojeve.
S godinama su se pojavile i kvalitetne rukavice, robusnije cipele i slično. Zimska oprema prihvaćena je i
kao modni dodatak.
Jedan moj kolega iz srednje imao je teoriju da nisu važne cipele već
"samo treba znati hodati po snijegu. Ideš polako i to je to".

Otkad sam se odselila, prvo na određeno, a zatim i na neodređeno, snijeg je padao
skoro svake godine. Jedne godine čak u obje zime.
Jako me frustriralo to, sad kada ima snijega i ja imam dobar fotić nisam na licu mjesta.
Samo ga gledam preko interneta.
Nikako da doživim pošteni snijeg na moru.

Ove godine ima ga toliko da će se legende o njemu pričati godinama.
Ekipa iz susjednog kvarta izgradila je Donat od snijega.

Snijega, naravno, ima i ovdje, ali nije to to.
Doduše, sviđa mi se kako pada, pravi pršić sinatrast, što škripi i što se je postojan poput friza
Heidi Klum.
Pahuljice su bile jako lijepe danas, baš kao nacrtane.
Možda sam se malo čak opustila u hodanju po snijegu.
(Što se za bljuzgu ne može reći. ) Čak sam hodala do tržnice i natrag u subotu.
Smrzla sam se ko siga. Nikad više na takav vjetar bez vunenih čarapa.
Imam i rum punč s kojim mogu kratiti gledanje kroz prozor.
Snježno iskustvo je vrlo civilizirano, relativno opušteno, stoičko...

A u mom starom kvartu odvija se komedija-dućan je prodao sve zalihe, ljudi se ili skližu po cesti ili ne izlaze
iz kuće, auti se zabijaju, gura ih se, pas se zabavlja skakućući po vrtu dok se ne sledi, mačka ne bi izašla kroz vrata
ni da joj platiš, fotografira se i snima kao da nema sutra....



- 22:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.