/

utorak, 17.01.2012.

Words of wisdom: let it be

Dobar sam slušač. Stvarno. Puno sam vježbala.
Nisam sigurna zašto, ali često su mi se obraćale šulkolegice koje su mučili
problemi s roditeljima i dečkima. Neke su samo htjele da in netko sluša i tješi,
ali neke su htjele savjet.
Ja bih rekla nešto vrlo logično i nimalo čudesno, ali neki put je moj kolegicama bilo
teško sagledati stvar iz drugog kuta pa bi ih moja perspektiva ugodno iznenadila,
teoriju bi uspješno pretvorile u praksu, a mene bi proglasile genijalkom.

U zadnje dvije godine slabo savjetujem, ali ipak ima jedna novost.
Za savjet me pitaju dečki.
Ženski mozak, jelte. Misterija umotana u enigmu nepoznanice.
U oba slučaja trudila sam se biti što kraća i konstruktivna.
Prvi put je,volim si tepati, pomoglo, još su skupa.
Doduše, savjet nije bio za nju,nego za njega.
Nešto u stilu "Drž se. Samo plivaj.Na kraju rijeke sranja je Zihuatanejo.*"
*Iskupljenje u Shawshanku.

Drugi dečko je return customer.
U jesen je (od mene nešto mlađi kolega) Malcolm bio silno nesretan jer je njegova voljena djevojka nakon nekoliko
godina veze otkrila partijanericu u sebi. Partijanericu koja želi izlaziti s drugim dečkima.
Pitao me što da učini, kako da ju vrati.
Slušah,kimah, ispuštah sućutne zvukove.
Svečano odložih svoj kakao, pogledah ga ozbiljno i tonom starije sveznalice rekoh:
"Nikako. Pusti ju. Ako se vrati dobro, ako ne, opet dobro. Ne možeš učiniti ništa."

Nedavno me pitao kako da uspostavi komunikaciju s prijateljicom s kojom se davno brutalno
posvađao. On pokušava, a ona ga verbalno šamara.
Tužno je to. Smatram da je bez veze ljutiti se na nekoga dugo. Nema baš nikakve koristi od toga.
Pomirimo se, ili barem zaboravimo i prijeđimo preko toga i budimo zen.
Radimo na instant karmi.
(Upravo šaljem mirovne hipijevske vibre svima koji se ljute na mene. Mir s vama. Najozbiljnije!)

I tako, nakon mnogih detalja, pitanja, razjašnjavanja, naslonim se u svojoj fotelji, zagledam u Skype i kažem ja njemu:
"Nije problem u tebi. Ako se ona ne želi pomiriti,nećete se nikad pomiriti. Zaboravi na to. Eventualno tu i tamo
šalji grančice mira i slično, ali ne nadaj se previše. "
Smirio se je, iako vjerojatno nije bio sretan.

A ja otad stalno mislim kako je čudno kad kao starija i iskusnija osoba frendu možeš dati samo jedan
racionalan, logičan savjet koji će sigurno upaliti -
"Ma,pusti to."





- 22:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.