/

ponedjeljak, 07.11.2011.

Sisvete

Kad sam bila mala blagdan Svih svetih sam doživljavala kao veliku obavezu.
Trebalo se "pristojno obući", probiti kroz gomilu, izabrati aranžman, urediti grob.
Uz to je često išlo i plakanje i teška atmosfera.
Trebalo je posjetiti i druge grobove, one obitelji i prijatelja.
Sve je to trajalo skupa trajalo pola dana, ili mi se barem tako činilo.

S godinama se plakanje smanjilo. Novijim autima brže smo počeli stizati do groblja.
Neke grobove prestali smo posjećivati.
Groblja sam prestala doživljavati kao silno tužna mjesta i počela ih promatrati
sa zanimanjem za povijest i estetiku.
Sada mi je fora u nekom novom mjestu malo prošetati grobljem, pa se smijati od srca
ako nađem neki stvarno čudan ili kičast spomenik.

Ove godine prvi put sam na groblje išla sama.
Mnoge stvari bile su potpuno drugačije.

Razgledavala sam maske za Halloween partije, razmišljajući o tome kako je zgodno imati
još jednu priliku za maškaranje u godini.
Slala sam forvarduše o dubljenju bundeva.
Iskoristili smo produženi vikend za spavanje, ali smo i ručali s prijateljima.
Trebalo mi je ravno sat i deset minuta da dođem do groba.
Na ulazu u groblje grozila sam se štandova koji prodaju bombone, hot dogove, šećernu vunu i pogače.
Kupila sam velike lampione za one do kojih mi je bilo više stalo, a malene za ostale.
Malo sam slikavala hrpetine lišća, šume krizantema i more lampaša.
Na izlasku s groblja skočila sam u Interspar po sok i čokoladicu, a usput sam razgledala i mp3 player.
Došla sam kući lagano smrznuta i dočekao me spooky desert- liči a la očne jabučice.
Idući dan smo sve to ponovili u drugom gradu, osim što smo ručali u McDonaldsu jer je većina drugih stvari bila
zatvorena.
Prije spavanja pomolila sam se za pokojnike.

- 14:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.