/

ponedjeljak, 22.08.2011.

Plitvička jezera

Top 7stvari o kojima razmišljaš na izletu na Plitvičkim jezerima

1. Aaaaaa. Predivno. Kakve boje! Nevjerojatno!
2. Kako je vruće...
3. Žedna sam
4. Piški mi seeeeee
5. Kako mi se može piškiti stalno, zar nisam sve iznojila?
6. Gdje mi je grupa? Gdje je vodič?
7. Ose jedu šunku????


Bila sam na Plitvicama kao mala, no, naravno, više se ničeg ne sjećam.
Zato me jako obradovala i dirnula Raquelina ponuda da s njenom grupom
Talijana idem na izlet na jezera prošli tjedan.
To mi je bio i prvi organizirani izlet (prijevoz,vodič) od srednje škole!

Kako mi je bilo? Pa, ozbiljno mislim da su Plitvice raj na zemlji, ali
malo je zafrkano to što ti ne daju da se baciš u te predivne plave vode.

Umjesto daljnjih riječi, složila sam nešto slika.



Uploaded with ImageShack.us

- 23:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.