/

utorak, 03.11.2009.

Forvm

Kao stanovnik grada prepunog antičkih spomenika prirodno sam slaba na forume.
Bila su to prva prava mjesta dizajnirana za mlaćenje prazne slame pod krinkom
trgovanja i wellnessa.
Današnji forumi nažalost nisu toliko zabavni, ali imaju neku čar.
Čim sam dobila kompjuter i internet dobar dio ljetnih praznika provela sam
na message boardu na službenom siteu Goo goo dollsa.
To je bilo toliko davno da se pisalo isključivo crno na bijelom,bez smajlića,
nisi mogao stavljati fotografije,ali nisi se morao ni registrirati.
S većinom forumaša izmijenila sam analogne božićne čestitke, a neke sam
i upoznala u stvarnom svijetu.
Dok je trajalo bilo je to baš krasno.
A onda se klapa raspala,message board se unaprijedio, a zatim i potpuno nestao.

Otada svako toliko poželim opet biti forumaš.
Motam se po raznim forumima i proučavam teme, broj korisnika i brzinu postanja te
smišljam korisničko ime, avatar i lozinku.
Moji kriteriji su vrlo jasni.
Želim biti na forumu na kojem se baš svi forumaši ne poznaju međusobno i ne
vise skupa po birtijama kad su offline.
S druge strane, forumaši moraju biti dovoljno ljupki i zabavni kako bi čovjek
ipak poželio družiti se s njima povremeno u stvarnosti.
Želim stranicu na kojoj ima puno novih tema, ali na kojem se teme ne napuštaju u
trenu oka.
I najvažnije, na tom forumu po mjeri mora biti puno geekova koji imaju mnogo
podataka koje su spremni podijeliti.

Ovog vikenda provela sam više noćnih sati u potrazi za takvim savršenim mjestom,
krvavih očiju logirala sam se ovdje, ondje, tamo i vamo, i iako forum koji tražim uopće nema veze
sa seksom, uspjela sam pročavrljati samo s jednim usamljenim transseksualcem te
gospodinom srednjih godina koji voli swingati.
Do iduće forum manije, bilježim se sa štovanjem.
Candy, latentni forumaš.


- 01:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.