/

ponedjeljak, 26.10.2009.

Travom do blagostanja

Zvučalo je kao razgovor za posao. Zvonio je mobitel i glas s druge strane rekao je da se nacrtam tamo i tamo u toliko
i toliko sati. Bilo mi je malko čudno što se razgovor održava u hotelu i što pri upadu treba reći ime osobe koja te nazvala,
al rekoh sebi da sam paranoična.

U dogovoreno vrijeme nađoh se u dvorani hotela u centru s još četrdesetak ljudi svih dobi. Krajičkom oka špijunirala sam
sredovječne Amere koji su pustošili švedski stol.
Kad smo se smjestili na oker stolce započela je prezentacija koju je držala mlada plavuša, sudeći po brzini govora već sto
i prvi put. Zvučalo je otprilike ovako:

MiSmoTravoživNajboljaFirmaIkadIgdje.NašLogoNoseBeckhamIcijelaTribinaMilana.GledajteOvuPaparazzo
SlikuRafaelaNadalaKakoSeŽvaliScurom.ŠtoJeToUnjegovojRuci?NašProizvodAhaTotalno.NeSamoŠtoNamJeProizvodSuper
VećInašMarketingPlanProučavajuNaHarvardu.MiRulamo.ASadĆemoVasUpoznatiSnašimDistributerima.

Deset komada ljudi,uglavnom u crnom, sa značkama na reverima tada nam je ispričalo varijaciju ove priče:
DoPrijeTriGodineImaoSam150KilaAgleMeDanas.PočeoPitiTravoživIsmršaoSam60kilaIizgubio20centimetaraPosvuda.
UskoroSamPočeoProdavatiTravoživInamlatioSamHrpuParaiPutovaoPosvuda.UTravoživuSmoSviJednaVelikaSretna
ObiteljIbašNamJeSuper.

Zatim nam se obratio simpatican mladi menadžer:
Prije sedam godina bio sam skromni mehaničar. Danas imam lijepo odijelo, govorim kao spiker, body language mi je
sjajan i menadžer sam. Žena,klinci i ja pijemo Travoživ i lijepi smo i zdravi. Putujemo okolo i zafrkavamo se. Prijatelji nam
zavide, a obitelj se ponosi. I vi možete biti poput nas. Porazgovarajte s ljudima koje ste maločas vidjeli i pitajte ih kako.

Time je sastanaka završio. Kako nam u cijelih tih sat vremena nisu dali ni najblljeđu ideju kako se radi to što se radi,
iako je logično da se radi o uvaljivanju travnatih proizvoda ljudima, prekipljeno se obratih čovi koji me nazvao.
- Ajd, reci ti meni što se može raditi u toj firmi?
- Pa, može se raditi toliko stvari da bi bilo glupo da nabrajam. Dođi idući tjedan na trening, pa ćeš vidjeti.
- Daš mi barem hint što se sve može raditi u firmi?
- Ajmo ovako reć. Koliko ljudi znaš koji žele biti zdravi i vitki?
- Dosta?
- Onda ćeš biti vrlo uspješna.

Oh,ne. Oni žele da počnemo prodavati ljudima koje POZNAJEMO??!
(ovdje zamislite onaj tam-ta-ta-TAM zvuk koji prati velika otkrića u starim i jeftinim filmovima)
Zamislih kako me prijatelji i susjedi izbjegavaju po gradu i prelaze cestu kad me vide.
I zato zbrisah.

- 12:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.