/

utorak, 12.05.2009.

Erotska tragikomedija u 3 čina

Apfelstrudel

I.
Interijer kuće Bake i Dede, dan.

Candy: Bok, Baka, bok Deda. Došla sam na ručak. Što ima ?
Baka: Jučer sam cijelo prije podne provela kod odktora, a popodne je došla susjeda i žalila se kako ju muž vara s nekom fuficom od 53 godine. Sutra idemo na sprovod. Ručak je na stolu.
Candy : Super juha.
Baka : Znam. Pojedi sve. Mršava si ko šparoga. Kakva ti je to frizura? Kosa ti je sva masna i ravna. Oćelavit ćeš, a onda ćeš plakati i govoriti “da sam barem slušala Bakine savjete”. I kako se to oblačiš ? Nisi više srednjoškolka. Sva si se zapustila. Daj nađi neki posao konačno. Pitat će te starost gdje je bila mladost. I kad ćeš diplomirati ? Da mi je samo poživjeti dovoljno dugo da dođem na promociju, onda mogu mirno umrijet.
Candy : Gotova sam.
Baka : Meso nisi ni pipnula. Spakirat ću ti malo apfelstrudela i ostatak ručka. Kad ćeš opet doć ?Zašto ne živiš s nama ? U tuđem stanu stavljaš pare u tuđi džep. Mogla si već kat ovdje dignuti.
Candy : Idući tjedan. Hvala na hrani. Ajd bok.
Baka: Bok.


II.

Interijer, Candyn stan, dan. Zvoni mobitel.
Candy : Bok, Ona. Kaj ima ? Došla s posla ? Ja se oporavljam od posjete Baki i Dedi. Oćeš apfelstrudela ? Imam cijeli protvan. Super. Prije toga ću samo trknut u dućan po čips. Vidimo se.

Candy odlazi u dućan i ne nalazi željeni čips. Na izlasku čavrlja sa susjedom i želi uplatiti loto, ali shvaća da je zakasnila. Pogleda na mobitel.
Candy : 18:08. Kvragu. Zakasnila sam uplatiti.
Odlazi u stan, presvlači se, pakira apfelstrudel i svu hranu koje ima viška. Na putu do Nje svraća u još jedan dućan i poštu.

Interijer, stubište Njene zgrade, polumrak. Candy se počinje penjati po stepenicama. Zvoni mobitel.
Candy : Bok, SuperG. Jesi stigla? Kako je bilo po putu? Hehe. Odlično. Di si sad ? Kakav je plan za sutra?
Na četvrtom katu zvoni drugi mobitel. Candy kopa to torbi
Candy: Zvoni mi drugi mobitel. Uf. Ok, vidimo se sutra. Bok.
Bok, Majko. Ne, nisam u stanu. U selu. Imam višak apfelstrudela. Što si gledala ? Ne, nemam ti ja pojma o tome. Ma daj. Kako zanimljivo. Wow.
Dolazi pred Njena vrata. Zvoni jednom, dvaput. Nema odgovora.
Candy: Čuj, sad sam pred vratima, nazvat ću te poslije. Ne, neću reći Baki da dijelim njen apfelstrudel okolo. Ajde, bok.

Dok vraća drugi mobitel u torbu vidi da ima poruku.
Candy : Ona, 18:11. „Došao mi je nezvani gost. Neće on dugo, ali ti slobodno uspori“.
O, ne ! Sudbo kleta! Tko zna što sad rade ! Koji neugodnjak ! Aaaaa!
Šokirana pobjegne na kat niže. Nazove Nju da se ispriča. Nema odgovora.
Candy: Oh, ne. Argh. Ostavit ću joj hranu na kvaki da ju ne nosim opet kući.
Vrati se na kat iznad. Kad dođe do vrata, ona se otvore.
Ona : Joooooj, tako mi je žao, izgubila sam pojam o vremenu.
Candy: Argh. Ovaj....evo vam hrana......idem ja sad.
Pobjegne što dalje što brže.
Ona : Doći ću do tebe kasnije !

III

Interijer, Candyn stan, večer. Kucanje na vratima. Candy otvori.
Ona : Joooojj...tako mi je žao što si stajala pred vratima....
Candy: Meni je žao što sam vas prekinula. Nisam vidjela poruku.
Ona: Nisam planirala spavati s njim, samo se ...dogodilo....
Candy : Argh!
Ona: Kad si pozvonila Švaler je dobio jako napadaj panike i nije mi dao da otvorim. Davao je konstruktivne prijedloge tipa „Reci da si bila pod tušem, ja ću iskočiti kroz prozor! Ovo je tako neugodno!“
Candy: Slažem se, ali ipak smo svi odrasli. Osim toga, ne krećemo se u istom društvu. Nećemo se sretati. Koji je njegov problem?
Ona : Koga briga. Uglavnom, nakon što si otišla otvorili smo vino i porazgovarali. Rekla sam mu sve što me muči od početka....kako ne mogu izvesti to „prijatelji s povlasticama“ kako treba......i kako me mnogo toga na njemu nervira.......pa je zaključio da trebamo prestati s povlasticama.
Candy: Ček malo. Kako ste došli od „ajmo se seksat“ do „moramo prestat s ovim“ ???
Ona : Nemam pojma. Ali sad možeš navratiti kad god želiš.
Candy: O, ne ! Ja i bakina štrudla kao katalizatori užasne reakcije ! Prvo prekinem ljudima seks, a onda i vezu ! Aaaaaa!
Izjuri s pozornice.
Epilog
Eksterijer, dan. Candy hoda po placu u dijelu grada u koji nikad ne zalazi. Gotovo se sudari s mladim muškarcem. Podiže pogled i shvaća da je to Švaler.


Švaler:Argh!
Candy: Argh!

Fade in.

- 11:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.