/

ponedjeljak, 28.07.2008.

Radni dan

10:50 Smiješna slika.
Policija parkira na parkiralištu tržnice, a bakice, djedovi i ostali
koji prodaju stvarčice bez dozvole bježe koliko ih noge pune vena nose.
Dok policajci legitimiraju dvoje, ostali se skrivaju sedam stabala niže i
čekaju da plavci odu. Smijem se dok vrući tramvaj odmiče.

12:05 Čistoća
Vatom i acetonom čistim tipkovnice kompjutera na kojima radim. Još to
poušavam učiniti diskretno, da mi se cijela redakcija ne smije, što je , naravno,
teško jer sve miriši po Kokos- duftu.
Tipkovnice u kulturi su bljak. Prljave ko u Sportu.

13.30 Turoperator
U potrazi sam za apartmanom u Zadru. Facebookom, mailom i
telefonom pokušavam nać nekog iznajmljivača kojem nije grozno
iznajmiti na tri dana.
Sebi i ostalima usrdno obećajem da kad ja budem iznjamljivač neću
odbiti ljude koji dolaze za vikend.

14:15 Zelenjava
Brljam po tuperveru koji sadrži moj današnji ručak.
Ovo povrće je zdravo i sve, ali..... k vragu, gladna sam.


15:01 Whatever
Zakrvavljenih očiju gledam u monitor.Dojadilo mi zdravlje.
Nije prestrašno pisat zdravo, osim kad nema sugovornika
(kao sada, u doba godišnjih), al nije to to.
Ne bih li ja ono trebala raditi u kulturi ?
Nisu li mi trebali dat intervju s nekim strancem ?

16:45 Woosh
Redakcija se prazni. Odlučujem slijediti primjer mudrih kolega.

- 16:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 25.07.2008.

Modno

Na prvom zadatku za ženski časopis Časopis naša mlada novinarka
našla se u centru velegrada u petak, kada je odbrojavanje do vikenda
glasno poput tramvaja u trku.

U lijevoj ruci u sićušnoj vrećici ima bijele capri
hlače
(Robert Sever, Radićeva, 800 kuna), a u desnoj sendvič od
puretine
(Importanne, 11 kuna), te privjesak na C3PO
(Land of Magic, Radićeva, 19.90 kuna).
Oko vrata visi joj decentni privjesak od Murano stakla
(otok Murano, Venecija, cijena na upit).

Ugodan osjećaj dok trčkara gradom u sparan i oblačan dan daju joj plava lanena bluza
(X Nation, Štrigina, 30 kuna), majica Coconut (Turbo Sport, Avenue Mall, 40 kuna)
i hlače od pamuka i elastana (Nama, Ilica, 118 kuna)
te roze pamučne gaće (Tržnica, Folnegovićevo, 5 kuna).
Za brz korak brine se ugoda svijetloplavih čarapa (MTC, 8 kuna) i
Skechers tenisice (Office Shoes, Ilica, 399 kuna).
Od sunca ju štite lažne Gucci naočale (Štand, Krk,80 kuna).

Iako vrećicu sa Severovim hlačama nosi kao Delboy rokovnik, poglede
prolaznika ( i to onih u dobi do 12 godina), privukao je samo privjesak.

- 15:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 23.07.2008.

Prigodno

A family is a unit composed not only of children but of men, women, an occasional animal, and the common cold.
~Ogden Nash

When our relatives are at home, we have to think of all their good points or it would be impossible to endure them.
~George Bernard Shaw

Family quarrels are bitter things. They don't go by any rules. They're not like aches or wounds; they're more like splits in the skin that won't heal because there's not enough material.
~F. Scott Fitzgerald

Friends are God's apology for relations.
~Hugh Kingsmill

Humans are not proud of their ancestors, and rarely invite them round to dinner.
Douglas Adams

(što da kažem, tlače me ovih dana.......)

- 16:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 22.07.2008.

Besplatno

Tjedan besplatnih stvari počeo je anticelulitnim tretmanom, a nastavio se s votkom.
Ona je jedan od glavnih sastojaka u Fashion Guruovom koktelu
"Fashion Guru", kojeg sam pila na predstavljanju njegove kolekcije.
Nikad ikad nisam pila votku; kao što znate, ne pijem ništa osim Baileysa.
Probala sam ipak, jer je bitno probati sve što je besplatno, i zaključila da je gorka i da me neće vidjeti opet. Plus sam se zalila po majici.

Dva dana nakon toga na presici su kao apertiv nudili likere. Jupi. Imali su gorke,
zaslađene medom i slatke, od, gle čuda, meda, pa sam uzela slatki.
Opak. I ne baš nešto ludo sladak, ako smijem primjetiti. Žeže ko feferon.
Nakon toga rezali su se pršut i sir, a njih je trebalo zaliti kupinovim vinom.
Grije. I nije baš bezazleno.

Totalno pijana od svega navedenog, čak sam se obezobrazila i ukrala jednu
bocu Krauthakera koja je stajala kraj pršuta kao dekoracija, iako ne za sebe.
Što alkohol učini čovjeku.

Jučer je, pak, bio čudan dan- na poslu je bilo ok, ali obitelj je divljala i mučila i
sebe i mene i da sam imala onog kupinoog vina ili likera, vjerojatno bih se
pokušala napiti od 2 čaše da ih više ne vidim pred očima.

Ali uskočio je urednik i poklonio mi nešto bolje. Upad u virtualnu stvarnost-
premijeru novog Batmana, Dark Knight.
Odličan je.

Što reći -
Sponzori, Bog vas blagoslovio.



- 15:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.07.2008.

Anticelulitno

Danas sam išla na anticelulitni tretman, prvi u životu.
Iako mi je (šiljati) rođendan u srijedu, nisam išla zato što
se osjećam staro i salasto, već sam išla istraživati za posao,
a tretman je bio besplatan.


Sad kad me svi mrzite, možemo dalje.
naughty

Dakle, tehnika je nova, a sudeći po oduševljenju vlasnice salona,
lako moguće i revolucionarna. Stroj joj je stigao iz Italije i odmah ga je isprobala na distributeru, sebi, svojim zaposlenicama i obitelji.

Namažu vas gelom, a zatim celulit na kritičnim područjima
razbijaju ultrazvukom. Postupak je ugodan, toplo je, stroj
blago cvrkuće i lako možete zaspati.
Na muškarcima navodno radi još bolje nego na ženama.


Nakon toga ubacii su me još u limfnu drenažu, koja standardno
prati sve anitcelulitne tretmane. Činilo mi se kao da sam zapela
u ogromnom tlakomjeru. Ovaj eksperiment me naveo na filozofiranje o tijelu, starenju, zdravlju i
novcu, ali jedino što sam pametno uspjela zaključiti je
"Da mi je toliko para da za 20 godina mogu izgledat tako dobro kao vlasnica salona"

Prvi rezultati biti će vidljivi sutra, a do tada moram ugurati u sebe dvije litre vode.
Prijatelje pozivam da se krajem tjedan dive mojim sićušnim bedrima,
a sponzoru tretmana od srca zahvaljujem cerek mah _(..)_

- 13:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 08.07.2008.

Strip junakinja

Nakon što je tri mjeseca na raznim talijanskim farmama plijevila korov, hranila koze, okopavala masline i putovala brdima i dolinama, neumorna
Crazy American Chick
upravo u ovom trenu šeće centrom Zagreba.

Ta žena je nevjerojatna. Uči nove riječi na čudnim jezicima brzinom svjetlosti, trči za tramvajima brže nego ja (veteran javnog prijevoza NYC-a), šarmira potpune strance na svakom koraku, sve radi s nepodnošljivom lakoćom. Zna svakog tko zna svakog, protestira protiv svega, a posebno
predsjednika, proputovala je pola zemlje, zavađala u svakoj vremenskoj zoni....
Čvrsto vjerujem da bi o njoj trebalo crtati strip i snimiti seriju.

Ako ju vidite u gradu, zastanite na trenutak i pročavrljajte. Takve priče nećete čuti nigdje....



- 15:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.07.2008.

Misao dana

Americans are overpaid, oversexed, and over here....

(nastavlja se)

- 16:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 04.07.2008.

Brrr

Ljudi hodaju okolo polugoli i zavidim im na tome.
Ja sam vrlo pokrivena, iz više razloga

- izgoreni dijelovi tijela se gule
- ne mogu se ohrabriti da obučem haljinu
- na poslu je hladno, pa uvijek imam majicu ispod
košulje da se ne smrznem.
- kad sam vani majica mi dobro dođe za
upijanje znoja. Znojim se ko vodoskok.


- 15:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.