/

ponedjeljak, 19.05.2008.

Status report

Prošlog tjedna u Candy Storeu....

Stigla najveća plaća ikad. I povrat poreza. Već drugi dan po sjedanju na račun
plaća je bila razdijeljena na needful things i time zapravo potrošena.
U trenu sam se pretvorila u Nikolu Teslu- lijepo je čovjek o plaći i preživljavanju rekao
"Zadnjih 29 dana je najteže".

Diplomski
i ja mučimo se javno. Prazne stranice zadaju mi duševne boli.
Odgađam odlazak u knjižnicu jer se bojim da ću potrošiti puno vremena kopajući po
spisima i pokušavam nabaviti što više materijala online.
Ipak smo u modernom i tehnološki naprednom dobu.
Recimo samo da ne ide kako sam se nadala.

Kad sam već kod tehnologije, moram se pohvalit kako sam se unaprijedila osobno, kad već
nisam akademski- povrat poreza spiskah na tv karticu.
Još da kompjuteru instaliramo neku verziju Nera koju će podnositi te dobijemo čistu sliku
preko antene kartice i ..... pržiona. :D


Posao
.....je tu i ne može ga se ignorirati.
Teme su i dalje grozne,a ovaj tjedan očekuje nas spojeni vikend, što
znači još više grozljivki za mene. Ju-hu.
A tu su i oglasi za posao, propuštene prilike, novac, budućnost i savjeti rodbine.
Ništa od ovog neću posebno objašnjavati, ali opći osjećaj je fuj.

A bio je tako lijep i sunčan tjedan, pun dobrih vibri i mogućnosti.
Tko je ugasio svjetlo ?


- 09:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.