/

ponedjeljak, 12.05.2008.

Everybody's changing

Prvog dana u Firmi sjedili smo za okruglim stolom.
Mi, naivčine, i oni, dugogodišnji djelatnici.
Svatko se kratko predstavio, kako zahtjeva poslovna komunikacija i
bonton.
Kolega Dobrić Bradić, koji je diplomirao povijest, nabrajanje osnovnih biografskih podataka završio je rečenicom
" i ne želim raditi u školi".
Nasmijali se jesmo, ali smo ga i potpuno razumjeli.
Neposlušna predpubertetska djeca ili bezobrazni tinejdžeri, njihovi roditelji,
zajedljivi kolege, nepopularan predmet u kojem je gotovo sve važno....
nije to za zafrkanciju.
Osim toga, profesori izgore za 5 do 10 godina, kao što i sami znate.

Dok smo se mi još smijali, Ikona Firme krenula je u protunapad, rekavši nešto u stilu "nemoj tako, to je super posao...nešto, nešto, nešto"
Nisam ju baš slušala.

Rez
8 mjeseci kasnije


Neki dan Dobrić i ja smo, križajući dane na kalendaru, pričali o tome hoćemo li ostati u Firmi ili ne. Ako nas budu htjeli, čini mi se da mi nećemo htjeti njih. Nije da nam se ne sviđa, samo ni za živu glavu ne želimo raditi tamo gdje najviše treba ljudi.
Dobrić je priznao da mu se škola više ne čini tako loša.
"Tri mjeseca godišnjeg, praznici za Uskrs i Božić.... da, morao bih se pripremati za sat, dosta sam već zaboravio, ali dobro....."

Bilo mi je smiješno, dok nisam počela razmišljati o svim slobodnim danima koje je nabrojao. Onda sam ga aktivno počela mrzit jerbo ima tako dobar izlaz iz novinarstva.

Nije on jedini koji se promijenio.
Jedan moj poznanik, mladi poduzetnik, je nakon 4 godine poduzetnosti odlučio jednostavno biti zaposlenik i mlatit pare na cruiseru, bas poput jednog naseg kolege novinara. Tu je još i djevojka koja je, otkad sam ju zadnji put vidjela, prešla put od tomboy haharice do ženstvene mlade dame.
A i ja sam se radikalno promijenila. Kad su mi u srednjoj predlagali da upišem novinarstvo, odbila sam ih sve glatko i grubo- nije mi bilo ni na kraj krajeva pameti.
A gle me heute ! Preselila se 280 kilometara sjevernije da bih piskarala.
Osim toga, svladala sam i prvu lekciju novinarstva.
Nedavno sam chatala s posve nepoznatom osobom,
srednjoškolkom iz Nizozemske. Kad je rekla kako razmišlja o novinarstvu, počela sam joj govoriti o svim manama tog posla i stila života.

Prva lekcija : sve zainteresirane za novinarstvo pokušaj od toga odogovoriti.

Everybody's changing, and I don't feel the same, vele Keane.

( pametniji zaključak neću napisati jer sam upravo saznala da radim vikend i u velikom sam šoku. vikend u crnoj. uh.... )


- 09:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.