/

subota, 29.12.2007.

Smrz

Ho, ho, ho ! Pozdrav iz zemlje zaleđenih.
Nadam se da ste dobro, u toplom, da fino jedete i dobro se zabavljate.
Ako ste podlegli zlu konzumerizma nadam se da vam neće biti zlo kad
stignu računi kartica.

Božić sam provela na moru, gdje ljudi nose sunačne naočale i ne pale grijanje prije 15h. Naravno, povratak na sjever prouzročio mi je veliku traumu.
Konačno sam morala kupiti poštene zimske cipele.
Tražila sam ih satima i pljunula za njih trećinu plaće
(da,toliko malo zarađujem).
Iako imaju gumeni potplat, jako sam paranoična usveziglede možebitnog poskliznuća, pa hodam brzinom bakice s artritisom natovarene teškim vrećicama.

Na poslu je sve u redu, osim što sam upravo saznala da nas razni astrolozi, numerolozi i tarotolozi koje smo jučer molili za prognoze bojkotiraju.
Drugim riječima, ne znam čime ćemo popuniti izdanje od ponedjeljka.
Osim toga je dobro.

Poželite mi da ne padne ona ledena kiša i snijeg koje su najavili za novu,
jer ću morati unajmiti ralicu da me odveze do posla.

Pozdrav svima


- 13:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.