/

ponedjeljak, 16.04.2007.

(ne)Piši, (ne)piši mi

Pitanje : Kako održavati kontakt s prijateljima koji žive u drugim
gradovima / zemljama ?
Odgovor: Lakše nego u doba slomljenih kotača i drumskih razbojnika.
Danas imamo avio-poštu, sms, mms, email, chat i svu silu
razglednica i čestitki.

Naravno, neki ljudi ne vole elektroniku. Srećom, postoje alternative.
Ako ti se ne da tipkati, piši ili zovi.
No što ako ti se ne da ni to ?

Zadnjih godina neugodno često vodim ovakve razgovore :

X: Kako se tvojoj prijateljici Didi sviđa studirati u Walesu ?
Ja: Valjda joj se sviđa. Otkad je otišla u Wales javila mi se svega
s dva forwarda. :P


X: Što se ikad dogodilo s tvojom frendicom Agnethom iz Švedske ?
Ja : Nemam pojma. Nismo se čuli već par godina. Svaki put kad bih ju
lijepo zamolila da mi napiše mail ili pismo ili što god, da znam da je
među živima, ona bi rekla da počne pisati i prestane jer ima toliko
puno stvari o kojima mora pisati.....
Iako je studirala novinarstvo nema pojma o kratkim formama.
I razglednice su joj izgledale kao eseji.....
:P

Nakon takvih razgovora obično oštro porazgovaram sa sobom i
zaključim da postoje 2 objašnjenja za ovakvo ponašanje
- ljudi se ne žele javiti meni
- ljudi pate od poremećaja koncentracije

Što se prvog objašnjenja tiče, znam da se ti ljudi ne javljaju ni
drugima, a ne samo meni. Plus, nisam toliki egoist da zaista povjerujem
da me svi ne vole.

Ako je drugo objašnjenje na tragu istine, bojim se da puno ljudi
oko mene pokazuje simptome ADD-a (PK po naški).

Na primjer, često tražim e-palove. Na oglas mi se javi dosta ljudi,
a ja za drugi krug odaberem one koji djeluju bar mrvicu usredotočeno.
Redovito u drugi krug, uza sve moje napore, upadne masa ljudi koji
- mi prestanu pisati nakon 3 do 5 mailova
-počinju mailove s "ovdje se ništa ne događa..."
a završavaju s "ne znam o čemu bih više pisao...."
i ubrzo posve prestanu pisati.

Zabrinjavajuće. Zašto mene uvijek zapadnu oni kojima fali
volja, koncentracija i vrijeme?
Zašto mi se uopće javljaju i vuku me za nos ???

Ako kao ja patite zbog toga što su vam prijatelji ili poznanici
totalno neusredotočeni, pokušajte s ovom novom forom.
Ovaj vikend pročitah kako je nakon tečaja Engleskog jezika jedan
polaznik poželio ostati u kontaktu s kolegama, no pretpostavio je
da će oni biti previše lijeni da mu pišu, pa je smislio
Godišnji upitnik. Većinom se stavljaju kvačice kraj točne tvrdnje.

Vlastitu verziju upitnika poslat ću Agnethama i Didima u mom životu
već ovaj tjedan.
Ako se ne udostoje nažvrljati par kvačica, prestajem se truditi zauvijek.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 07:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.