/

utorak, 13.03.2007.

300

Prošlog tjedna smo moja frendica Twiggy i ja pogledale Little Miss Sunshine.
Krajnje neobično, jer je to čak drugi film kojeg smo gledale skupa u 7 mjeseci.
Poznajemo se skoro 9 godina, no vrlo rijetko idemo skupa u kino.
Moja besparica legendarna je kao i njen ukus u
filmovima, na kojeg često utječu kritičari.
Na rastanku je rekla da joj javim ako mi što zapne za oko,
rekavši kako nju zanima revija azijskog filma.

Ovim putem poručujem Twiggy da nećemo tako skoro skupa
u kino. Prije Spidermana, te Stranger than fiction
ja neizostavno moram pogledati 300.

Ekranizacija stripa Franka Millera u kojem kraljicu Sparte
glumi Lena Heady, a Gerard Butler kao Leonida cijelo
vrijeme trčkara naokolo u gaćama i plaštu. naughty

Zvučim li plitko ? smijeh
Kako bilo, 300 u hrvatskim kinima od 28.3.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



- 21:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.