Izgleda da je ovo post o ženskim nogama?

utorak , 28.07.2015.

Ok, i ja, kao i svatko normalan, volim pogledati sve te lijepe žene u ljetnim haljinama. Ma prekrasne su. Ima takvih lijepih žena da mi dođe da se busam u prsa kakve ljepotice žive u Lijepoj našoj. Ok, i ja sam na svoj način lijepa i privlačna. Ali ono, ima žena koje su među nama a Monica Bulucci su. I to Monica u dvadesetima.
Ali svako toliko mi se dogodi nešto što me zgrozi. Vidiš ta prekrasna bića, i onda spustiš pogled da se napaseš dizajnerskih sandala, a ono... dugi nokti. AAAAA. (Ovo ja vrištim). Još malo. AAAAAA. Zašto, o pobogu, zašto? Ne malo dugi nokti od lijenosti, nego uredno puštani nokti na nogama, malo savinuti od dužine, fanj prelaze dužinu prsta i slobodno se naginju prema naprijed. Prestrašno. Ne znam jel mi gora varijanta kad su crvene boje ili kad je puštana dužina naglašena frenchom?
Od svih nas istih, ali različitih, nadalje mi nije jasno zašto, o zašto postoje osobe koje misle da je ikad ok nositi ljetne čizme? Možeš ti reć da su to lagani materijali. Možeš ti reć da imaju rupice za prozračivanje. To su jebene čizme. Čizme (u kojima se noga znoji i vruće ti je). Ljetne čizme. A-ha. Drvena peć. Vrući led. Hau jes nou.
Neću pisati o čarapama na sandale, niti dlakavim nogama jer to svi očekujete... ali to je već prožvakana tema, haha.
Ono što mi dalje nije jasno je, zašto bi itko obuvao sandale toliko tijesne da se urezuju u kožu? Ja razumijem da ti nakon cjelodnevnog nošenja noge nateknu, i mogu ostati tragovi, ali nedavno sam na internetu vidjela slike (mršavih) nogu koje nakon nošenja gladijatorica izgledaju kao kulenje pred sušenje. Stisnuto, sputano. Prvoklasno meso u crijevu. Prestrašno! Jedna stvar koju sam naučila s godinama (istina, nedavno), je, ma koliko ti se sviđa, ako je cipela neudobna - ne kupuj je!
I za kraj... sasvim je u redu imati nenalakirane (uredno podrezane) nokte. Ne razumijem potrebu nanositi lak na nokte i pustiti da isti s vremenom sam otpadne. Rezultat u međuvremenu nije baš lijep. Nokti izgledaju kao šahovnica, komadić fali, komadić ima... Žene, ili izgledajte prirodno, ili održavajte taj lak urednim.

I naravno da je vanjština nebitna kad je nutrina na mjestu, ali i način na koji se predstavljamo govori o nama. Ipak je tako. To me podsjetilo kad sam (puna nade) zvala sestru u shopping da zajedno pogledamo zlatne sandale koje sam gledala za jedan pir. I pokažem ja njoj, a ona meni: "Ajme, seko, grozne su!". I izađem ja van, sva pokunjena. I odemo na pir, ja se pojavim u crvenoj haljini i zlatnim sandalama. Kupila sam ih. Ipak. I seka mi je rekla: "Good for you!". Možda imaju previše materijala, i previsoku i pretanku petu, ali meni se sviđaju. I to mi je jedino bilo bitno. (Možda je tako i onima koji nose ljetne čizme, a koji gledaju mene kako nabadam u štiklama i misle si: "Vidi jadnice u onim peturinama", haha.)
Izgleda da je sve u očima (da ne kažem glavi, ili predrasudama) promatrača. ;-)

Ps. pasalo mi je pokazati u ovom postu i svoju humorističnu stranu. Samo zato što radim na sebi, nisam zato umrla (živjela zajebancija).

<< Arhiva >>