Erotski casopis - Stvarne djevojke

nedjelja , 30.12.2018.

Pogledajte: Erotika u nekadašnjoj Jugoslaviji










Click here: Erotski casopis






Kondukter je legaop reko sedista, op-koracila sam ga i lako se nabila na njegov kurac. Cak i dogovor oko preuzmanja, ako se zadesim nekad u npr. Ona mi kazala nemoj upravo sam piskila nisam je obrisala ali ja sam cutao i liznuo nije bilo gadno pa je lizah dok je ona uzdisala ,zatrazila da je jebem sela na ves masinu i kazala mi skroz si blesav obrisa mi je jezikom ja sam joj kazao da ima mnogo slatku.



erotski casopis

Prosto, postoje stvari koje bih radila, ali ih ne radim jer znam da sutra mogu više zbog njih da izgubim nego što u ovom trenutku dobijam. Ne dobija se za to neka velika suma novca, mada ja zelim da se slikam i to bih uradio i besplatno, jer nisam u fazonu da unovcim svoje gole telo. Sto se popularnosti tice, u svom mestu bi pre mogao da je steknem u negativnom nego u pozitivnom smislu, mada ja ovo ne bih da uradim zbog podizanja popularnosti u svom mestu, niti mi je motiv novac.



erotski casopis

Net.hr - Zazmurila sam pokusavajuci da se smirim zadremala.



erotski casopis

Rasprodaja casopisa za one preko 18 godina, cija je tema erotika i seks. Da kazemo novijeg datuma, dakle full color slike, novija produkcija silikoni, obrijane i ostalo , itd. Pored naziva casopisa navedeni su i brojevi koje imam u ponudi, kao i cena po komadu. Emanuela slika 1, gornji red, levo - PRODATO Happy sex oglasi slika 1, gornji red, desno - PRODATO Pan erotika - PRODATO Sex club slika 1 - PRODATO Sexpress oglasi - broj 2 i 3. Sex razonoda - broj 9. Shock slika 1 - preostali brojevi:8,12,13,17 i 18 + Shock total, preostali brojevi:3,4,6 i 7. Kao i Extra Erotika broj 2, odlicno ocuvano i posle vise od 25 god. Sto se tice placanja, ono je na ziro racun u MTS banci 360-0381603216548-45 ili Post netom. Saljem postom najjeftinije ili drugacije, po zelji kupca. Moze i zamena za razno, predlozite sta bi ste hteli da menjate. U obzir dolazi sve, ne samo mobilni, ali je u zameni ovaj predmet skuplji. Moguce je naravno i licno preuzimanje, u centru ZR-a. Cak i dogovor oko preuzmanja, ako se zadesim nekad u npr. Prvo kontakt porukama na sajtu, onda dogovor telefonom. U zamenu za ovo kazem moze razno, a trenutno me najvise zanimaju slicice i albumi.



Lilita Djordevic Radila sam u pekari
Pokusala sam da se smirim, da se povratim bar toliko da se kontrolisem, ali sve je bilo uzalud Vozovi su oduvek bili predmet moje fantazije. Mozda je razlog i to sto se njima mnogo bolje placaju takva fotografisanja, a bolje se placaju zato sto su njihova tela intersantnija... Poenta je rizik jer kad se objave, za razliku od neta - ne mozes ih obrisati; jedino da kupis citav tiraz. Pribijala sam noge jednu uz drugu osecajuci toplinu koja se sirila telom. Pocela je pricu da je muz vec duze vreme ubedjivao da njihov bracni krevet ispuni ja joj jednim muskaarcem,da su dobili vise pisama da su odabrali mene zbog pisma nacinu napisanom da ona je bila vise za nekog starijeg ali da je njen muz vise zeleo da upoznaju mene i da je odlucila zbog pisma da to budem ja.

[Bosnia sex|Puknuti himen|On zeli brak]






Oznake: net.hr

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.