Puknuti himen - Stvarne djevojke

ponedjeljak , 24.12.2018.

pitanje o prvom odnosu, menstruaciji i mogućoj trudnoći










Click here: Puknuti himen






Može li biti da himen nije pukao iz pojedinog pokušaja? Pamet u glavu, morate se i dalje ponašati spolno odgovorno. Remnants of the hymen are called.



puknuti himen

Zanima me da li je stetno ici u solarij? Zabrinutost i strah mogu utjecati na kaąnjenje mjesečnice. Ne sumnjam na spolnu bolest.



puknuti himen

Net.hr - Ali me jako jako brine koliko će to boljeti kada mi himen pukne.



puknuti himen

Morate biti prijavljeni kako bi imali pristup forumu. Prijaviti se možete na sljedeći način: Autor Poruka Laddy2 26. Nismo koristili zaštitu, jer je samo nekoliko puta ušao u mene i dečko mi je rekao da nije svršio kod ga nije izvadio. PO kalendaru su mi ovo neplodni dani, ali ne znam koliko se na to mogu osloniti. Jako se bojim jer sam neiskusna, njemu vjerujem jer je stariji, ali opet... Inače imam bolne menstruacije i jučer me jako bolio stomak dok nisam imala odnos. Danas sam trebala dobiti, ali ništa od toga. Brinem se jer me stomak ne boli, samo imam glavobolje možda od živciranja. JEl normalno da mi menstruacija kasni zbog odnosa ili? Kolika je moućnost da sam trudna. Očekujte menstruaciju svaki dan. Odnos ste imali u neplodnim danima. Jel iscjedak ima neke veze s odnosom ili? Procitala sam da se nalazi ko rodnice, na vanjskom dijelu prema anusu. Ako se himen moze vidjeti, kako izgleda kad pukne? Himen je prstenasta membrana na ulasku u rodnicu. Neki put je taj prsten malo širi pa prilikom prvog odnosa ne krvari ili vrlo oskudno. Pregledom se ustanovljuje oblik himena. Jel mozda to prouzrokovao stres zbog straha od trudnoce? Koliko da je oslonim na neplodne dane? Ne znam sto da mislim, ovo mi je bio prvi odnos Dejan Šakoronja, dr. Kao prvo savjetujem da si pronađete ginekologa, a nakon toga savjetujem da krenete uzimati pilule, pa ćete imati sigurnu zaštitu, bezbolne menstruacije, menstruacije koje će biti točne. Od prije par dana osjecam blagu bol u malom stomaku, koja ponekad i prestane, nekad se pojaca... Inteesuje me da li postoji bilo kakva mogucnost da je ta bol vezana zbog tog odnosa koji se desio prije pola godine bez zastite i da sam na taj nacin pokupila nekakvu infekciju s tim da je to bilo nesto kratko i nije bilo ejakulacije. Poslije toga vise nisam imala odnose, znaci samo taj jedan. Ubrzo cu posjetiti svog lijecnika, vjerovatno je neka upala ali eto strah me da nije mozda uzrok toga taj odnos koji se desio prije pola godine a mami se bas i ne smijem povjeriti po tom pitanju pa bih vam bila zahvalana na odgovoru. Bol u zdjelici može biti ginekološkog, mokraćnog, probavnog, vaskularnog kao i koštani-mišičnog porijekla. S obzirom da se pojačava kod kretnji mislim da se radi o zadnjem navedenom uzroku boli. Koristili smo zaštitu i pravilno je koristili, ali kad sam trebao ejakulirati skinio sam kondom i ejakulirao po njenoj stražnjici malo, dakle malo je sperme otišlo po njenom lijevom guzu i krenulo je dolje ići prema vagini ali je ona to za par sekundi obrisala rukom i odmah nakon toga i wc papirom. Ne znamo je li sperma, dakle to malo sperme, je li ti došelo u kontakt sa vaginom. Ako je kolike su šanse da je ostala trudna? Ona ima 16, a ja 15 godina. Ciklus joj traje 28 dana, tako mi je rekla, ne kasni joj nikad skoro, možda je bilo slućajeva. Unaprijed hvala Dejan Šakoronja, dr. Pamet u glavu, morate se i dalje ponašati spolno odgovorno. Čitajte naš forum i educirajte se. Savjetujem odnos s kondomom. Vazno mi je zbog plodnih dana. Kada tocno zavrsava menstruacija? Ne kanim se ponavljati. Imala sam sexualni odnos s dečkom prije 2 dana i puknuo nam je kondom, ali nije svršio nego smo na vrijeme shvatili da je puknuo i prekinuli odnos! Dali postoji mogučnost da sam trudna? Ako je kao što ste opisali trudnoća nije moguća.



Types Of Hymen
Da li je djevojka dužna da obavjesti budućeg supruga da nije nevina? A lot of people think that having penis-in-vagina sex for the first time is how you lose your virginity. Ovo je stav nekih učenjaka unutar malikijskog i hanbelijskog mezheba. Ne kanim se ponavljati. Liječnički tim: - dr. Najviše što ima pravo je da traži od tebe da se zakuneš Allahom da nisi izgubila nevinost u spolnom odnosu bilo koje vrste. A ispravno je ono na čemu je većina učenjaka, jer je ibret u tome da li su izgubile nevinost u intimnom odnosu ili ne, svejedno imale u tome grijeha ili ne. Možete li mi reći je li to opasno i koji je razlog tome? The only variation that may require medical intervention is the imperforate hymen, which either completely prevents the passage of menstrual fluid or slows it significantly.

[Rijeka musko trazi musko dopisivanje|Stranica za pronalazenje partnera|Trazim zenu za vezu i brak. PonudaVienna,Austria]






Oznake: 6, laži, o, seksu, u, koje, svi, vjeruju

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.