Camille Neviere

utorak, 07.02.2006.

Seminar

Ovih dana bavim se seminarom iz pedagogije i ne mogu vam opisati kako je to dosadno čitati knjige bez imalo slika, ili ilustracija, ma kako god one sitne i primitivne bile! Za mene, vječnog ljubitelja boja i šarenila, svjedoka čudesne moći boja nad ljudima, bla bla bla, tek sam na početku i moram napraviti nešto konkretno. Mislila sam napraviti anketu i napadati ljude na ulici da ju ispune na brzinu, ali mi je onda sinila bolja zamisao - zašto mi moji blog prijatelji ne bi pomogli ??? :))

Dakle, evo što morate napraviti - prvo mi oprostite na suhom komentaru kojim vas pozivam na svoj blog da sudjelujete u anketi, imajte na umu da je ovo u znanstvenu svrhu :), a zatim u komentarima ispod ovog posta napišite sve što želite na temu MOJE SLOBODNO VRIJEME

tema seminara je Pedagogija slobodnog vremena i imam uvid u mnogo teorije, ali mi trebaju friški podaci, "s terena" .... tu dakle, uskačete vi, moji dragi i vjerni blogeri i oni koji nisu blogeri - naime, opcija za anonimne komentatore je otvorena! :)

Na primjer,

opišite mi

* koliko imate slobodnog vremena (dnevno, tjedno, mjesečno, ili godišnje)

* kako ga najčešće provodite

* ima li neka aktivnost kojom se želite baviti u slobodno vrijeme, ali vam je trenutno (ili stalno) izvan dometa

* što radite u slobodno vrijeme ...



i eto, bilo što mi napišite i unaprijed se puno zahvaljujem :)


Evo malo o meni, ipak je ovo moj blog :)

Moje slobodno vrijeme je klizno, ili je od jutra do podneva, kad učim ili gledam crtiće na tv-u, ili je poslije ručka (i ako nemam predavanja nakon ručka) a onda planiram izlaske, tipkam pripreme na računalu, učim, planiram instrukcije, jedem voće, šetam mačka po dvorištu (ili on šeta mene :))) , pričam s obitelji, čitam knjige, spremam sobu, sređujem nokte, kosu, ...

- 19:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • crtice iz proslosti...

Linkovi

  • moj mejl
    wetgirlzd@yahoo.com