Camille Neviere

petak, 27.01.2006.

dosada...

Je li i vama katkad toliko dosadno da jednostavno ne znate di ćete sami sa sobom da bi jednostavno bez problema mogli i tući glavom kroz zid. Meni sve dosade prestaju kada na ulicama svojeg grada srećem svoje bivše dečke, a s nekim od njih nisam u lijepim odnosima pa to još daje nevjerovatnu čar tim susretima, takvo uzbuđenje i istinsku sreću ma najrađe bi ih sve zgromila sa onim svojim glupim puslicama i ženskicama. Ex - ovi su kod mene uvijek imali poseban tretman pogotovo ako bi im slomila srce.

bili smo svi sinoć kod jedne cure doma na pijanki ona nije odavde i živi sam u super stanu amo šte njene higijenske navike i nisu baš prilične jednoj djevojci. zgadija mi se život, kad odem negdi studirati sama i živit ću brate sama
Sada me D.G. moja simpatijica zvao na kavu. Napokon. Nalazimo se za pola sata u kafiću blizu faksa.... Jedva čekam...Odlučila sam biti ležerna iako me moja prijateljica splitska ljepotica tila uvjeriti da ne mogu na kavu s njim ići u običnim trapericama i "običnoj" rozoj Mango majici. Rekla sam joj kozo šuti jer ta obična majica je stala 250 kuna i još si me ti pizdo glupa nagovorila da je kupim.
U kurac ne smijem se dati iznervirati od strane te tuke za koje se sigurno pitate zašto mi je uopće prijateljica. Ma Ok je ona, pomogla mi je da prije prošlog ljeta skinem dva tri suvišna kilograma he he tako da sada imam savršenu težinu da ne kažem manekensku a to je jako bitno u ovom gradu ah ah manekenski grad
Idem pod tuš, moram biti svježa i donekle lijepa

- 15:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • crtice iz proslosti...

Linkovi

  • moj mejl
    wetgirlzd@yahoo.com