Camille Neviere

četvrtak, 26.01.2006.

uleti



Jedan od boljih uleta koji sam dozivila je bio "Vjerujes li u ljubav na 1. pogled?" Rekla sam ne. "Onda zatvori oci i pogledaj me jos jedanput." Cvrsto sam zatvorila oci, otvorila ih ponovo, pogledala ga sazalno i ponovila ne. Momak se nije dao smesti. Pitao je s kim sam. Pokazala sam na frenda, nadajuci se da ce misliti da je mi to decko. Nazalost, frend je upravo u tom trenutku drzao rucicu nekakve sarmantne gospojice, a ja sam se sama koprcala u kvazimrezi koju je taj nesudjeni mi ljubavnik pokusavao plesti oko mene. Pilator nije odustajao sve dok nisam otisla do frenda i zamolila ga da me poljubi. Dobri smo si, a i volimo se ljubit pa se nije bunio unatoc djevojci koju je drzao za ruku :) Gospojica je ustuknula i rekla "Joj, sorry, nisam znala da ste zajedno", a on joj je odgovorio "Ma ne, mi smo hocemo da se ovaj tu makne". Odvalila sam od smijeha. Upalilo je. Bila sam slobodna. Ili ne... na kraju veceri, Pilator je opet pristupio i zatrazio telefonski broj. Kad sam mu slagala da nema smisla da mu ga dajem jer idem u Split, on je odusevljeno ustvrdio da ide i on za par dana pa se mozemo tamo naci. Ajme.
Da stvar bude jos bolja, prijateljica mi je pricala o tipu koji joj je uletio s izjavom kako upravo polaze prvu pomoc na vozackom i pitao je bi li ona s njim htjela vjezbati umjetno disanje. Isti taj joj je upao i par dana kasnije s izjavom kako je on fotograf za Playboy.
And guess what? Na kraju je ispalo da su famozni fotograf, polagac prve pomoci i onaj koji vjeruje "ljubav na 1. pogled" jedna te ista osoba. Uletio nam je jos jednom dok smo bile zajedno vani, a na pokusaj ponovnog upoznavanja, ona je, hineci odusevljenost, uskliknula: "Joooj, tebe znam, ti si onaj fotograf za Playboy!!!" Vrijedilo je vidjeti kojom se brzinom pokupio nakon toga. :)))

- 03:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • crtice iz proslosti...

Linkovi

  • moj mejl
    wetgirlzd@yahoo.com