Camille Neviere

četvrtak, 26.01.2006.

loš ukus

Ljudi moji ja naprosto nemogu vjerovati da je Višnja (ili Šnjavi) napravila dredove, i to tako savršene, baš joj super stoje!!!!!! eto da ja vama malo ispripovjedim svoju suboticu....
subota ko subota, naravno budim se ne prije jedanaest, mama pizdi što neidem u rano jutro s njom u trgovinu a brat hrče....probudila se ja ljepo, napravila fiiiiiini doručkić i sjela pred tv. i tako provela jedno dobra dva sata dok je mama oko mene lizala svaku česticu prašine. i za čudo božje nije se uopće puno bunila što joj nisam pomogla ovaj put. uglavnom, i tako mene mama nagovori da odemo do konzuma na Jug II gdje btw žive moja Suky i Šnjavi.....u Konzumu (Alastoru) sam se vukla i gledala svaku glupost koja mi je potpala pod ruku i naravno iskušala Sukyn savjet.... VARALA NA VAGI. da ljudi moji, meni bilo dosadno a mama mi dala da kupim kikiriki, reko idem ja podić to malo samo da jedva dira vagu, pa šta bude bude.. i tako je više od kile ispalo samo.... 1,44 kn. nevjerojatno... bilo mi je zabavno
vratili se mi kuć, mama opet pizdila (naravno, za šta su mame stvorene nego za to).... i navečer izašla van!!!!
Prije izlaska nazvala me moja ljubav i reko da Višnja od tri popodne pravi dredove, baš mi je bilo drago. A VIŠNJICAAAAAAAAAA........
ugl, tako smo Gabrijel, Krešo, Ljubav moja i ja sjedili u Minjonu dobra tri sata, zivkali Suky da vidimo jel gotovo pravljenje dredloxa i čamili....svega pomalo (malo, malo pomalo.. jel krešo??)u deset do jedanaest krenuli smo pred Višnju i Suky da konačno vidimo to savršenstvo. I onda ja i moja ljubav prvi to vidimo (dobro, osim Suky). Ja sam bila tako izvan sebe, ne znam za A. ali.... nisam mogla vjerovati, naravno kako to sve biva, svi smo ju napali i počeli pipati, skakati oko nje i ispitivati, ko mala djeca...
Taj lik, Marko, pravio je dredove šest sati, DA ŠEST SATI, cijelu glavu, nevjerojatno... Višnja je bila tooooooliko sretna iako ju niko nije smio dotaknit za glavu jer ju je tijeme toliko bolilo od tog vučenja i "kidanja" kose, da samo vidite koliko joj je ispalo, ajmeeeeeeeeeee. stravica što bi Lela rekla!!!!!!!!! ugl. DREDOVI SU SAVRŠENI, naravno, oni nemogu biti nesavršeni, stoje svakome (osim meni, ali to ćemo još vidjeti). e sad, da sam ja dovoljno pametna i da znam staviti slike koje smo slikali vi bi to vidjeli, ali s obzirom da ja NISAM pametna, to je nemoguće, ljudi moji sorry, ispričavam se puno, kada skontam, tj. kada mi neko objasni stavit ću ih!!!!!!!!!!!! dotad veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliki pozdrav, odoh spavat...

P.S.
nikako da mi dođe do glave da Višnja ima dredove, još uvijek je se sjećam sa dugom ravnom kosom...a jebiga šta ćeš, valjd će mi doći!!

- 00:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • crtice iz proslosti...

Linkovi

  • moj mejl
    wetgirlzd@yahoo.com