srijeda | 28.03.2007.

I like my beer cold, my TV loud, and my homosexuals flaming!




Image Hosted by ImageShack.us




Daklem, bilo mi je vise nego dobro, no to ionako svi znaju!
Ono sto ne znate jest da su gotovo svi ljudi koje poznajem u Londonu a) Englezi, b) gay.
Evo kako je sve pocelo..

Nicolu sam upoznala u Americi. Tad je imala dva decka. Koji su je cekali. Doma. U Engleskoj. No nju to nije sprijecilo da se tamo preko vidja s Mathiasom. Ne znam vise kako je taj cetverac zavrsio. Al je zavrsio. Po novom Nicola ima curu. Po novom tj. zadnjih pola godine.
U Londonu smo bili kod njenog brata. Jer nam je bio straseski dobro pozicioniran. Na (u?) Notting Hillu.

Spomenuh li da je Scott gay? yes

(Sva sreca roditelji imaju jos djece!).
Scotty zivi s frendom. Pogadjate, i frend je gay! Frend ima prileznika. Milaneza. Bogatog, razmazenog (i btw prekrasnog) taliajncica, koji iako ima kucu u Chealseu, profesionalno pokucari. A u zivotu ne radi nista. Samo izlazi. Jer moze. Jer ima. Prosjecno dvaput po veceri mu ponestane koke i to. Pa onda dolaze dileri. Dok mi obicni smrtnici pijemo votku. I cekamo da nas mali stavi na VIP popis nekog kluba..
O da.
I nemojte misliti da se zalim. Samo pokusavam predociti atmosferu moje londonske avanture. Mislim da sam vec rekla da je bilo vise nego dobro. naughty







- 12:14 - Reklamacije! (11) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.