četvrtak | 15.02.2007.

Skijanje



Znate, uzela sam si par dana off i s frendovima odlucila otici skijati. Tojest (nauciti) boardati.
Kao.
Sigurna sam da je pri odabiru lokacije postojao skriveni motiv. Nesto kasnije vidjete cete i zasto sam tog misljenja.
Odrediste su bile Tatre. Niske.


Image Hosted by ImageShack.us


Kako tek ucim, bitno je bilo samo da bude snijega. Ne i kakve su staze. Tja, bila mi je dosta i omanja nizbrdica od hotela do onog bunglavova di se iznajmljuju skije. Nego. Da. Danas me sve boli. Al od tog skijanja/boardanja nije bilo nista. Ili bar nista posebno..

Recimo da su igre pocele nekako ovako.
Relacija Bratislava - Banska Bistrica. U autu nas pet. Vozac i suvozac su kul. Nas troje iza cemo tek biti. Dva sata voznje i pala je boca Sljivovice. Kad smo dosli na odrediste (pogadjate) trojka je odlucila izaci van. Bio je petak!

Prva krcma.

slovacki: KRCMA = BIRTZ

Narucimo dva velika i jedno malo pivo. Racun 65 kruna.
Pa se vi mislite.

hint: 1 KUNA = 5 KRUNA

Gledamo se u cudu. Kad je tako daj jos nesto. I dobijemo Fernet.

Druga krcma.
Upad, 6 velikih piva (Pilsner molim lijepo), te mineralna (iz nekog razloga). Racun 200 kruna. Racunajte.
40 KUNA = Pilsner + Pilsner + Pilsner + Pilsner + Pilsner + Pilsner + mineralna

Ostatak veceri, kao i tjedna odradili smo u takozvanom ritmu PIVO - FERNET.
Nekim cudom upoznala sam judase koji znaju istu (hrvatsku) ekipu ko ja. Naravno da smo cugali skupa. Svijet je stvarno malen.

Iz evidentnih razloga bila sam u stanju boardati samo jedan dan. Zadnji. Ipak, bilo je to jedno iznimno iskustvo.

yes




- 10:54 - Reklamacije! (17) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.