utorak | 09.01.2007.

Usvari, pun mi je qurac:




* putovanja vs. being at home
* prijatelja koje znam godinu dana vs. prijatelja
* jedenja vani/kuhanja vs. mama kuha (najbolje)
* kreveta u kojem spavam vs. vlastitog kreveta
* cimera vs. nemam brce ni sestara!
* peglanja kosulja vs. mama pegla
* ciscenja stana vs. mama cisti
* svih drugih jezika vs. hrvatski (s dalmatinskim naglaskom :)
* telefoniranja sa sest predbrojeva vs. speed dial na kucnom telefonu
* candycara koji ceka na kisi vs. mene koja ceka tram na kisi
* skutera (vs. sanjki hihi)
* filmova koji su sinhronizirani vs. filmova za koje je a. hopkins actually placen da glumi i GOVORI
* kava koje se ovdje ne piju
* dvd playera kojeg sam ostavila doma
* surrounda kojeg sam ostavila doma
* mjuzike koju sam ostavila doma
* filmova koje sam ostavila doma
* sunca koje je ostalo doma


* zdravohrvatskog hedonizma kojeg inace prakticiram, a zaboravila sam ponjeti..




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



Ustvari, zahvalna sam samo na dobrom pivu.
Mozda je i to neshto.





- 15:59 - Reklamacije! (13) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.