četvrtak | 14.12.2006.

Predblagdanska ludnica i ino



Kupujemo te glupe poklone samo zato sto trebamo. Zato sto nam "Bozic" tako nalaze. Mislim da sam pazljiva osoba. Volim darivati. Ne volim to morati. Tako je i ove godine.
Imala sam plan otici do Beca u subotu. U taj obavezni shopping. Tek mi je sad sinulo da je u petak dernek. Jer u subotu ujutro Jen ide kuci. Foreva, eva. A ako je suditi po nasim izlascima opcenito, kuci necu prije pet. Ujutro.
Dakle, gegati cu se po gradu, peglati karticu i kupovati gluposti. Koje ne trebaju meni. A ni vama. (Ustvari nekom sigurno da..) Pa sam smislila alternativni plan. Drzimo palceve da u petak sef bude:
A) dobre volje
B) na putu.
Jer moj plan ukljucuje pola dana slobodno. Bas taj petak.

Ili ce biti...


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service




Stono bi se reklo: Apdejt
Da upravo (i opet nostalgicno) ne citam putopis (moropis! :) Tonke Alujevic, za Bozic bih pozeljela upravo ovu knjigu. Na zalost otkrila sam je prije nego ju je netko otkrio meni. Iako kasno.
Samo moru virujen nekako ovako...





- 11:22 - Reklamacije! (11) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.