četvrtak | 14.09.2006.

Naslov



Iz nekog razloga, ovaj vikend mi je duugi vikend. A ja sam tek dosla. Na posao. S godisnjeg. Iz Dalmacije. I radila bih samo da ne mislim. Kako sam na kontinentu..

Nego, htjedoh reci da sam se u cetvrtak trebala naci sa sefom. U Pragu. Ne ljubujemo, ne ufajte se zlobne duse! Susret se trebao desiti poradi nekog sastanka. Meni je naravno javio u srijedu popodne. Molila sam Boga da nam otkaze, bilo tko u cijoj je moci tako nesto. I cuo me Svevisnji. Sastanak je odgodjen. Razlog mojoj sreci lezi u cinjenici da mi se ne putuje na radni sastanak tek sto sam se vratila, dok jos uvijek, usput receno, "zivim iz torbe". Dodatna cinjenica koja mi nije isla u krmu je da doticni sef vec nekoliko dana sastanci i pregovara u Pragu, sto bi svakako znacilo da se tamo moram zaputiti sama. A to mi se ne da.

Nije se puno toga desilo u mom odsustvu...da napokon rezimiram post G.O. dogadjaje. Nista znakovito tojest, osim sto mi se sef ozenio! Nije da sam gajila Nadu ili Ceznju, ali sad je Martin gospodin covik. O cemu cemo nas dvoje sad..o cemu, recite vi meni?

Spomenuto me muci i stoga sto sljedeci petak idemo na Team Building vikend. Na koji su me upozoravali mjesecima. Ovdje ga naime zovu Team Drinking vikend. I vec se vidim. Cetri cetrdesetiosam ujutro, ja i kolege (rod:m) sjedimo uz sank. Lovacke. I to vise mojih nego njihovih.. bang

To be continued, u svakom slucaju..




- 15:42 - Reklamacije! (8) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.