| < | studeni, 2010 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | |||||
NASTUPI
10.11.12. - "Habana club" Green gold, Radnička cesta, 23 h
14.11.12. - šator, Trg bana Jelačića, 20.30 h
16.11.12. – Ex kinoteka, Kordunska 1, 20.30 h
17.11.12. - "Habana club" Green gold, Radnička cesta, 23 h
Članovi benda
Goran

091 / 567 98 39
Danko

098 / 380 069
Profesor

Dani

Saša

Naši dragi prijatelji, koji često zasviraju sa nama i na tome im velika hvala
Robi

Hrvoje Rupčić - Cacique

Zdravko Tabain - Barba

Mladen Ilić - Mlacka

Tomica Rukljić

Glazbenici koji su nastupali sa nama
Marijan Zagajšak

Spomenko Gazda

Igor Štimac

Nešto više i važnije
CAIMANI na internetu
Caimani na My space
HUMANITARNI KONCERT U "TVORNICI"
Tko je udruga SMA.T
SMA.T-ovci - blog
mama-mami o koncertu
LINKOVI PLESA I GLAZBE
Salsa klubovi i centri
Zagreb
PC Salsa
SalsaCroatia
CroSalsaFestival
LosMamberos
PK Elite
Salsazona
PC Ritam
Las Bailadoras de Salsoteca
Boogaloo - salsa
Havana club - Zagreb
Bailecubano
Fever
Pula
Art-dance Pula
Rijeka
Plesni centar Salsero - RI
Slovenija
Caliente- Ljubljana
Sabor cubano - SLO
Plesna škola "Rolly" - SLO
SalsaSlovenija
Budući naraštaji plesa
Plesni studio Pegaz
Kolege
Cubismo
|
Bio sam na koncertu – srećom (samo iz financijskih razloga) nisam morao platiti kartu jer sam bio uključen u tim organizatora. Odgledao sam koncert sa dva mjesta u dvorani – prvi dio totalno lijevo od stage-a gore na tribinama, a drugi dio sam se prišunjao na parter uz pozornicu. Ovo je bitno. Kako sam bio u organizaciji koncerta, bio sam na nogama od 5 u jutro. U vrijeme koncerta … krepan – umoran. I sad … ili sam ja neuk i gluh ili je nešto drugo posrijedi. Naime, čitam komentare glazbenih kritičara po portalima i novinama i … kao da se radi o nekom drugom koncertu. Jednostavno … ne razumijem. Slučaj prvi - razglas Drvlje i kamenje se baca po razglasu. Gore sam opisao gdje sam sve slušao koncert. Prije toga, gledao sam postavljanje razglasa i slušao sve zadužene iz ekipe o čemu razgovaraju. Kako sam prvi dio koncerta bio visoko gore, mogao sam pratiti što rade glazbenici – svaki dodir sa instrumentom je bio prezentan i sve u omjeru kako treba biti. Nitko nije iskakao, a bio je tu … kao dio cjeline. Dinamiku su koristili glazbenici, diktirao je dirigent orkestra, a tehničari su je prezentirali – sve uigrano i bez greške, sve uživo. Prateći band totalno uklopljen i usklađen sa Filharmonijom, više istaknut tamo gdje je trebao biti. A svi zajedno debelo „naslonjeni“ na kontrabasistu koji … ako je trepnuo koji put tijekom koncerta. Koncentriran do bola. I, pardon, na udaraljkaše. Dvojica … tjah, ne znam kako bi ih opisao. Suludi genijalci. Koristili su sve što su imali na pozornici – niti jedan instrument nije služio za ukras. I sve se čulo. Sve. Svaki potez, trzaj, udarac, ton. Kakve ja to falične uši imam … kad nisam čuo sve te falinge nabrojane u Večernjaku i po portalima? Slučaj drugi – koncept koncerta The Police – to je jedna priča, Sting solo – to je druga priča, Sting i Kraljevska filharmonija – to je treća priča. I opet sam neuk i nenaslušan dobre glazbe – meni moja logika (koja je, očito, … isto pod upitnikom) govori da se svakoj toj priči treba pristupiti zasebno, od nule, makar su pjesme poznate. U svakoj su … nepoznate. Aranžmani napravljeni za ovaj koncert mogu se dopasti ili ne, pa tu mogu razumjeti „The Police“ – nostalgičare. Ali samo u tom dijelu – „dopada mi se ili ne“. No, izjaviti da je došlo do „devastacije pjesama“ … i slični komentari … mi je suludo. Kao i da Kraljevska filharmonija nije dala ni 30% onoga što mogu. To je bio Stingov koncert sa Filharmonijom – ne koncert Kraljevske Filharmonije sa Stingom. Stvarno … sram ih bilo što su toliko dobri i uvježbani da odaju dojam kako se ne trude. Bezobrazni jedni. Odsvirati takve dionice, gdje svaki mikrometarski krivi pomak prsta na vratu instrumenta znači krivi ton … i to čagajući ili ustajati „u valovima“ kao na tekmama … Fakat … kraljevski bezobrazni. Trebali su biti mrtvi ozbiljni i ko mumije buljiti u note, znojiti se od muke (ili čačkati nos – već prema afinitetima) … tada bi dali 100 %. Zaključak Ja još dugo nakon koncerta nisam mogao doći k sebi. Jer … izvesti sve to tako kako je bilo izvedeno, … prikazati to „kao spontano“, a sve je debelo dogovoreno i uvježbavano … I pitam se baviti li se i dalje glazbom. Iz dva razloga: - svjetlosnih godina sam daleko od ovih majstora po znanju - ako su takve kritike upućene njima, kakve bi bile upućene mom bendu Sting je radio ovaj koncert za slušanje i Arena je bila puna onih koji su to željeli vidjeti i čuti (a ne poluprazna, kako piše u novinama – jesam pomalo ćorav, ali nisam potpuno slijep). Unatoč kritikama. Za sebe. Uživa u glazbi i eksperimentira. Ipak … imamo nešto zajedničko – uživamo u glazbi (eksperimenti … hm, moram još puno učiti da bi nam i to bilo zajedničko). Zato ću i dalje nastaviti raditi to što radim. Vidimo se u Karaki, Kinoteci, Balabuški I truditi ćemo se biti bezobrazni. ![]() |

