< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Posvećen je umjetnosti.


Linkovi

sindromiranibranitelj



Obavijest

Obrisat ću svaki krajnje bolestan komentar


Šovagovićev film Pušča Bistra u nedjelju navečer na HTV-u

Sjedili smo danas predvečer Šovagović i ja 15 minuta u Limbu. Bio je depresivan, popio je "bejliz", sve zato što je deset novinskih tv-priloga najavilo njegov cjelovečernji filmski prvijenac "Pušča Bistra". HTV će film emitirati ove nedjelje u 21 sat a Šovagovića muči to što je osam od deset tih najava negativno. "Kužiš, ili je palac okrenut dolje ili u rubrici akcija nema ni jedne zvjezdice, a ni pod humor", kaže Šovagović. Ja ga tješim da mu je Nenad Polimac dao palac gore. A Polimac je najbolji hrvatski filmski kritičar jednako kao što je Janica Kostelić najbolja hrvatska skijašica. Mogao se s njime mjeriti jedino Vladimir Tomić, kojeg smo prije nekoliko mjeseci ispratili na Mirogoju. Padala je, što bi drugo, kiša, Šovagović i ja vukli smo se na kraju kolone, poslije je on zadnji ostao na karminama a Tomića eto više nema premda smo mu i na dan pogreba poslali SMS. Message sent javio je uređaj. Umro je na naplatnim kućicama u Lučkom, klonuo čovjek na volan i - gotovo. Volimo Tomića.
Onda se Šovagović sabrao i dao sljedeću izjavu: "Vrlo sam zadovoljan interesom koji je u slučaju filma Pušča Bistra pokazao HTV. To je naša peta premijera nakon Pule, Motovuna, Orašja i Dubrovnika. Nakon premijere na HTV-u, imat ćemo premijeru u kinu 2008. a za 2009. pripremamo megaseriju Pušča Bistra, ponovno na HTV-u, od 10 osamminutnih epizoda. U pregovorima smo s NASA-om, gdje su veliki izgledi da DVD Pušča Bistra postane dio obavezne astronautske opreme na putu za Mars 2013."
Dakle, otpada moja ideja o projekciji na laptopu a i moj se pesimizam glede prikazivanja toga filma pokazao kratkovidnim.
Potom sam Šovagoviću otkrio još jedan depresivan detalj - opet sam ga ni krivog ni dužnog uvukao u virtualnu tučnjavu pa sad po njemu pljušte udarci samo zato što je glup pa se druži s kritičarem. Šovagović mi je neki dan otkrio da ima za mene najmanje četristo neisporučenih poruka u glavi i da mu je mentalni sandučić pun ko čep. Najčešće su to, više od toga nije htio otkriti, bijesne poruke glumaca koji očekuju da se urazumim i da počnem o njima konstruktivnije pisati. A sada ga je pak zbog moje destrukcije napala razbješnjela bivša umjetna plavuša, blogerica
Recenzirao sam njezin blog a ona mi je preko cijelog oceana odgovorila bujicom psovki i najavom sudske tužbe. Zašto je uplela Šovagovića, ne znam ali možda i on sad tuži nju. Štoviše, zatražio je da mu nacrtam shemu naslovnice jutarnjeg.hr i posebno označim kvadratić nad kojim čuči moja, kako kaže Newyorcanka, ružna glava a u njemu piše Blog i batina. Ako nemate pametnijeg posla pa vas zanima što se zapravo krije iza naslova "Bivša umjetna plavuša navalila na ružnog Bloga i batinu" krenite na tu adresu. I, kao što znate, ne želim da se moj recenzentski poslić komentira ovdje.
I popušili mi po cigaretu pa sam ga odvezao Frankopansku, do Gavelle, zaokružio preko Britanca i zelenog vala natrag na Savsku i na semaforu ispred Muzeja za umjetnost i obrt udario novi BMW. Registracije Vinkovačke, izišao iz njega čvrst, nabijen momak obrijane glave. Otpao mi žmigavac a njemu sam oštetio nekakve senzore na braniku. Batalili smo policiju i zelenu kartu, parkirali ispred Novnarskog doma i razmijenili podatke. Tko zna koliko taj branik stoji, vjerojatno više od tisuću eura. Veli mi Gego, to mu je nadimak, da potražim polovni pa ćemo se naći za koji dan. Dobar neki momak, čak se počeo ispričavati, kao da je on mene udario. I eto, ode moja mjesečna zarada, otkud meni polovni branik za novi BMW? I razmišljam ja onako neispavan, a nisam spavao od srijede, da tužim plavušu za boli koje je nanijela mojoj dobroj staroj mazdi. Pomislio sam i da o cijeloj zgodi izvijestim Šovagovića SMS-om ali nisam jer bi ga to samo dodatno bacilo u depresiju. Ona blogerica njujorška u svom dnevniku piše kako je njezin bivši dobio gadne batine na ulici. Sretna je zbog toga, taj njezin bivši tip je, kaže, OK, čuva dijete, calta lovu ali, hi-hi, ona baš uživa što sad razvaljene njuške leži u bolnici a ona se njegovoj mami smije u lice. A koliko bi tek bila sretna da i meni neki opasan tip razbije glavu nasred ceste, ne mogu niti zamisliti. Ali, jebi ga, hi-hi, ipak sam ja Blog i batina, mislim si ja, sjedam u auto i pičim u Karlovac ženi i djetetu.

20.01.2006., petak

- 23:05 - Komentari (47) - Isprintaj - #