< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Posvećen je umjetnosti.


Linkovi

sindromiranibranitelj



Obavijest

Obrisat ću svaki krajnje bolestan komentar


Hoće li Šovagović gostovati u Drugom formatu?

Sinoć navečer F. Šovagović trebao je doći na HTV da sudjeluje u razgovoru o hrvatskim dramatičarima koji će biti emitiran u emisiji Drugi format u utorak navečer. Sumnjam da se pojavio, bilo bi to za mene opće iznenađenje. Razmišljao sam o tome da ga nazovem još poslijepodne pa da ovdje izvijestim hoće li se pojaviti. Mogao sam ga nazvati i nakon snimanja - ali nisam. Ne znam, dakle, što je napravio. Ako se ipak pojavio - u što, ponavljam, ne vjerujem - izvijestit ću o tome danas navečer. Do tada ću živjeti u neizvjesnosti. By the way, Šovagović piše i kolumnu u tabloidu "24 sata". Piše najveće gluposti koje može u sekundi smisliti, što opet govorim napamet, jer nisam pročitao ni jedan od tih već 20-ak zapiščića. On se zbog toga ljuti na mene jer misli da ga podcjenjujem kao novinara. To je doduše točno - F. Šovagović je najgori novinar kojeg mogu zamisliti. Nikad ne preda tekst na vrijeme, nikoga nije u stanju citirati, nikome se ne želi zamjeriti i pojma nema što se oko njega događa. Zašto onda piše u novinama? Zato da plati moje račune u Limbu i zato da nahrani svoju nezasitnu taštinu.

16.01.2006., ponedjeljak

- 05:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #