prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Posvećen je umjetnosti.


Linkovi

sindromiranibranitelj



Obavijest

Obrisat ću svaki krajnje bolestan komentar


Kako, dakle, Šovagović oškrbavi?

Nisam se javio nekoliko dana ne zato što me je svijet bloga, kao dvogodišnjaka, začas prestao zanimati - nego zato što me je, baš kako bi i dvogodišnjaka, posve zaokupio. Proveo sam nekoliko noći pregledavajući ga pa sam čak odlučio da se upustim u recenziranje blogova. Ne mislim popovati i namrgođeno kritizirati, jer to je nov svijet, djevičanski čist u usporedbi s letargijom i negativnom energijom koja me zapahne svaki put kad se, u svojstvu kazališnog kritičara, približim bilo kojem našem kazalištu. Recenzije možete pratiti na web adresi Jutarnjeg, u rubrici Kultura i život, a sve ovo pišem da preduhitrim dvije stvari. Prvo, da ne pomislite kako te recenzije imaju ikakve veze s ovim mojim PRIVATNIM blogom i, drugo, da mi, ako je iako moguće, ne ostavljate OVDJE nikakve poruke, lijepe ili ružne, o tom mojem recenzentskom posliću za koji se nadam da ću dobiti barem nešto love - jer mu kanim posvetiti barem tri radna dana u tjednu. Ovdje blogam za sebe i volio bih da tako ostane.
Ako bude ikakvog stalnog interesa i kritika na račun toga moga poslića, otvorit ću novi blog, na kojem mi možete raditi što hoćete, a i usput ću lijepo konkurirati sam sebi...
Obećao sam da ću objaviti točan kemijski sastav preparata s pomoću kojeg Filip Šovagović oškrbavi u Našoj maloj klinici. Ali, sastav ne znam, našao sam na Googleu nekakve reference na japanskom i njemačkom, koje ne razumijem dovoljno (japanski uopće ne) da bih dublje prodo u materiju. Ipak, posrijedi je proizvod velike njemačke kompanije Kryolan, bezokusni crni lak koji se lako nanosi i skida i, kako svjedoči Šovagović, "vonja na lak za nokte, dakle na ženu".
Šovagović je, inače, vrlo razočaran ovim blogom jer smatra da sam mu oteo identitet a i zavidan je što sam se prije njega dosjetio da uopće otvorim blog. On sada misli da ne može otvoriti svoj, jer čim u nečemu nije prvi njemu to znači da je zauvijek zakasnio. Stvarno nije lako biti umjetnik.

30.12.2005., petak

- 22:17 - Komentari (8) - Isprintaj - #