°..waLking wiTh a friEnd in tHe dArk iS beTter tHan waLking al0ne in tHe ligHt..°

27.02.2007., utorak

n0vi p0st..

nekak mi se vise neda pisat postove.. al nekad mi dodje da nes napisem, tak da necu brisat blog..
mozda dugo vrijeme nebude novog posta.

Kak moj blog dosadno izgleda.. htjela bi promijeniti dizajn sam neznam kak se to napravi.. mislim mogu promijenit nes sam znate ono kad imas nekakvu kuuL pozadinu.. a ne sam bijelo i tak.. Ivchii I need heLp..!!

u zadnjem postu sam pisala nes o Deutschland sucht den Superstar (kratko DSDS) i o Romanu.. Nije mogao pjevat zato jer je jos uvijek bolestan i izbacili su ga.. ccc.. al zato druge godine moze doc direktno u TOP 20 bez Castinga i Recall-a..
Ima jos jedan decko.. zove se cerekMaxcerek haha aLi je verii kjut.. ima pirsing na donjoj usnici.. i frizura mu je super!! hehe
a dobro to nije tak bitno.. presLadak jee.. uff..
$

Htjela sam danas ic sa Lukasom van i mozda s jos nekolko ljudova.. napisala sam mu SMS, on ne odgovara.. -.- a jucer smo vec htjeli van sam on nije mogao, pa smo danas trebali ic van.. al izgleda da necemo.. -.- tzzz.. a dobro nema veze.. hehe

joooj.. trebala sam danas ic kod frizera al mi se nije dalo.. dobro da se jos nisam narucila hehe.. htjela sam se narucit za srijedu al onda nemrem.. tata od Silvana ima rockas pa moramo do njih a popodne idemo po novi aut0.. kupili smo VW Passat-a.. bas je lijep auto.. luxus.. hehe imamo 10 airbaga.. odostraga imam lampice za citanje.. fakat super.. a gepek (il kak se tom kaze) nam je velik.. dvoje ljudi bi bes problema stali hehe.. ali auto ne izgleda onak ogromno iz vana.. normalno izgleda.. fakat zakon auto hehe.. ali moj auto snova je VW - bus.. onaj Hippie bus.. hihi fakat mi je zakon taj auto.. neznam zakaj al eto ima nes kaj mi se svidja.. imam jednu verii najs slikicu na kojoj je taj auto. na slici je VW-bus,surf daska, plaza, verii najs.. mozda skuzim kak se stavljaju slikice pa stavim.. hehe

danas sam pospremala sobu.. al kak treba.. pobacala sam sigurno pola stvarii.. sam mi se smece kupi po sobi..!! nasla sam jos neke stvarii iz proslostii.. kak je prije bilo lijepo.. bili smo svi mali. bez kojekakvih briga.. bila sam u jednom razredu, koji je bio katastrofa ali ipak fale mi neki ljudi.. te ljude jos sam vidim u prolazu u skoli.. nije vise kao prije.. prije je bilo tak lijepo..

upravo slusam jedan CD koji mi je Ivchi sprzila.. to me podsejca na vrijeme kad sam bila u ZG-u i kad sam bila snjom vani.. bilo je lijepo to vrijeme ali i to je proslo.. =( pitam se kad ce mo opet ic u Hrvatsku.. nekak hocu al nekak i ne.. Baka, deda i Ivchi mi nekad fal. a valjda bumo se vidjeli uskoro.. =)

idem sad.. baii volim vas svee

pogotovo tebe Ivchii!!!
Hvala za sveee!!!
Je t'aime <3

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.