°..waLking wiTh a friEnd in tHe dArk iS beTter tHan waLking al0ne in tHe ligHt..°

14.02.2007., srijeda

Valentin0v0.. kuhanje..

Danas je Valentinovo.. weee.. ustvarii uopce neznam zasto se veselim.. meni je to kao i svaki drugi dan..
Uglavnom, sretno Valentinovo!! provedite se lijepo.. ^^
Kod nas ima *Deutschland sucht den Superstar* sigurno to razumijete a ako ne, to vam znaci Njemacka trazi SupersTara.. taj superstar mora znati pjevat.. neznam dal tak nes slicno ima i kod vas u Hrvatskoj al to u Njemackoj ima a mi u Svicarskoj to isto mozemo gledti.. hihi
Sto sam ustvari htjela rec, danas ce pjevati jedan decko.. kak je kjut.. mislim nije najljepsi al ipak je kjut.. cereka SkatEr b0y.. cerek zove se Roman.. da znate kak lijepo pjeva.. nevidi mu se nervoza.. skroz isii.. ma super je..
zadnje srijede nije mogao pjevati jer je bio bolestan =( ali danas ce pjevat.. weee
mozda se zbog toga veselim na Valentinovo zato kaj ce on pjevat.. malo bolesno, znam.. sigurno ce ic u drugu rundu.. nadam se da ce gledatelji puno zvat za njega.. ja necu zvat hehe to mi je glupo.. sam bezveze trosis novce.. nema smisla..

joj danas smo imali kuhanje u skoli.. to je glavno predmet.. i DECKI moraju.. neki decki misle kao da sam zene moraju kuhat.. cccc.. to nije istina.. mogu i oni kuhat!!!! Danas smo kuhali nekakvo meso punjeno sa mrkvom,krastavcima,lukom i spekom.. zvuci nekak cudno ali je fino.. =) Radili smo jos palacinke i makarone.. bilo je ok. inace je to jako fino samo danas nam nes nis nije islo.. makaroni nisu bili dobro posoljeni imali su okus na nis.. ^^ a sosa od mesa je pak bila presoljena.. *tijesto* od palacinka isto nije bilo bas nes.. skroz su se zaljepile.. boze.. nis nije islo.. ^^ al dobro moglo se jesti.. to je najvaznije.. hehe drugi put ce biti bolje!!

idem ja gledat Gilomorice, neznam kak se to kod vas tocno zove ali sigurno razumijete.. kod nas se zove *Gilmore girls*


baii baii
aj ostavite malo vise kommenta ali inace hvala ^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.