°..waLking wiTh a friEnd in tHe dArk iS beTter tHan waLking al0ne in tHe ligHt..°

30.01.2007., utorak

vec n0vi post..

kako vidite po naslovu vec pisem novi post..
nekak mi je dosadno.. mislim halo?! imam praznike i meni je dosadno?!
svi su isli skijat a ja tu sjedim u Austriji za kompom.. :'( nikad mi u zivotu nije bilo toliko dosadno.. ili mozda je samo se nesjecam.. headbang
imam na telki cijeli dan programm.. ali opet mi je doadno ak cijeli dan gledam telku.. fakat neznam kaj da radim..
Silvan mi veli da odem u Feldkirch malo u shopping.. mislim isla bi ja da znam kuda moram ic.. nakraju sigurno nebi vise nasla put doma.. jer ono.. fakat nema pojma gdje je sta u Austriji. A i bezveze mi je ic sama u shopping.. gust mi je otic s frendicom u grad, malo u shopping, malo popricat i tak..
a da, za one koji ne znaju.. ja nisam na praznicima u Austriji.. ustvari jesam ali ne onak kak vi to misite.. drukcije.. boze kaj tu brbljambang
Silvan tam ima kucu i mi smo ponekad tam.. ustvari smo svaki weekend tam i preko praznika isto.. a ja fakat nemam blage veze gdje je sta u Austriji.. tak da danas nisa nikud isla..
Silvan i mama sutra mozda ne rade pa bi isli u WIL(u Svicarskoj) u Jelmoli.. jedan veliikiii ducan u kojem se prodaje odjeca i obuca.. neznam mozda ste jednom culi za jelmoli..
Ak ne uspje sutra prije neg skola pocne, to znaci, jos u ovom tjednu cemo ic u Jelmoli..^^ no dobro.. kog to sad interessira.. ^^
j0oj fakat neznam kaj cu sa sobom.. neki su isli u Lager na skijanje ali to nije obavezno pa nisam isla.. to mi se jednostavno neda jer na to moze ic cijela skola i to mi je bezveze.. i jos moram nosat skije sa sobom, dizat se kad mi ucitelju to vele i kaj ja znam koje gluposti.. ne hvala!!
s0rrite..
nekak sam depresivna.. jednostavno mi to ide na zivce kaj sijedim cijeli dan u kuci i buljim u tu jebenu televiziju.. gledam jedne te iste emisije.. fakat si nemrem pomoc..
sad kuzim da moram biti barem 1 tjedno vani na zraku ili frendica kod mene i obrnuto..
zelim opet doma u Svicarsku u onaj mali stan.. iako je taj stan ziva katastrofa ipak mi je tam najbolje.. uvijek nadjem nes kaj mogu raditi i mogu otic gdje god hocu i znam se vratit doma.. ali tam mi barem nebi bilo dosadno.. jooj fakat neznam kaj cu sa sobom..
a valjda ce sutra bit bolje.. ^^ bum pisala u sljedecem postu..
tnx na komentarima..
volim vas

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.