< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Blog postoji od: 18.05.2007. 18:35(ali stari postovi su izbrisani i sada ih ima jako malo.)

Burning Moonlight
Ona voli. Ona biva voljena. Ona ima 16 godina. Ona je nesebična. Ona je tvrdoglava. Ona je samokritična. Ona je romantičarka. Ona je duhovita. Ona obožava plesati. Ona obožava crtati. Ona obožava pisati. Ona obožava fotografirati. Ona obožava kišu. Ona vjeruje u Boga. Ona obožava muziku. Ona voli anđele. Ona ne voli bolesti i smrt. Ona voli životinje. Ona ne voli rastanke. Ona voli pivu. Ona je emotivna. Ona je brbljava. Ona je perverzna. Ona ide u jezičnu gimnaziju. Ona je hip-hoperica. Ona je hetero. Ona obožava ljeto i zimu. Ona obožava suprotnosti. Ona voli techno. Ona ne voli emače. Ona ne voli darkere. Ona voli trčati. Ona se boji smrti, kukaca, mraka i porculanskih lutki. Ona je optimist. Ona je luda za breakdanceom. Ona voli vaniliju. Ona nije više dijete. I ona obožava dijete u sebi.




Fuck My Life

-.-''''
Mrzim svoj život
Definitivno
Jedina svjetla točka u mom životu su moji prijatelji i to je to
Zašto mrzim svoj život?
Evo ovako...
× Nemam tatu
× Nemam mater već godinu dana jer me potpuno ne primjećuje i jer mi se obraća samo da se dere na mene
× Jer imam katastrofa ocjene
× Jer mi je zdravlje užas
× Jer postoje samo dvije osobe kojima se mogu povjeriti do kraja
× Jer živim u najšugavijem gradu
× Jer polako svaki dan trunem i propadam
× Jer me zovu kujom i lažljivicom i kurvom
× Jer me svaki dan netko povrijedi
× Jer mi govore da sam emo
× Jer sam zaljubljena u nekoga tko me ne jebe ni pol posto
× Jer već godinu dana ne uspijevam zaboraviti jednog debila
× Jer imam katastrofa razred
× Jer uništavam se pićem i cigarama (mada ne pušim više)
× Jer imam smrdljivu prijateljicu
× Jer imam umišljene kučke za frendice
× Jer sam smotana do bola
× Jer nemam hrabrosti napraviti neke stvari
× Jer me glava boli non-stop
× Jer imam problema sa maternicom i svim tim dolje organima
× Jer sam ja koja jesam

Ima ih još
Jako puno
...
I zaista mrzim svoj život
I svaki dan mi iznova jedna osoba uništava život
A ta osoba je moja majka
Koja je sa mnom dobra samo kada je u nekakvom društvu ili kada joj nešto treba
A inače mi se obraća samo da me kori zbog ocjena i zbog, vjerovali ili ne, PROGRAMA KOJE SAM INSTALIRALA NA KOMP!
Jednostavno, ona mene mrzi.
Shvatila sam to već odavno.
-.-'
Idem sada.
Ne usuđivajte me zbog ovog posta
No, tako se usrano sada osjećam, da to nema nigdje.
Bok


13.05.2008. u 21:44

|komentiraj(1) | print | # |






<< Arhiva >>