utjecajna linija

četvrtak, 30.05.2013.

Njeno Veličanstvo -SJENICA -Ta prekrasna mala -velika stvorenja-priča u tri čina

Sve je počelo 18.04.2013.,kad sam u našem trošnom,
poštanskom sandučiću primjetila da SJENICA radi gnijezdo...
Prvi put je napravila gnijezdo prošle godine...nisam se snašla..
niti pratila razvoj događanja u gnijezdu...samo sam pazila da poštar
ne ubacuje pošiljke...Gnijezdo nisam micala nakon što su mali
otišli iz njega ...bilo mi je žao dirati taj prekrasni rad brižne majke ...
tu mrežu čipke grančica,vune i najtananijih niti trave ....
I kažu da je to razlog što mi se vratila i ove godine...da sam uništila
gnijezdo ,ne bi se vratila...Žao mi je samo bilo što nisam nabavila
veći i udobniji sandučić...mama mi je stalno govorila...a ja sam se vadila
da nemam vremena...nije mi se dalo...sad mi je bilo žao...
Naivno i iz neznanja...vjerovala sam da će iskoristiti staro gnijezdo za
polaganje jaja...ali to se nije dogodilo...evo i slika...



Upozorila sam poštara da poštu ubacuje u drugi sandučić na licu kuće...
Smijao se i križao istovremeno...Kaže : "Nisam ni to nikad vidio !"
Za sve postoji prvi put....
Kao što se vidi na drugoj slici...majka je gnijezdo radila iznova...vidi
se zelena svježa travka...koja ljubav,pedantnost u radu...nevjerojatno!
Nakon što je gnijezdo bilo spremno i dovoljno udobno za polaganje jaja i
buduće mlade...po vrhu je bila tanana vuna...neznam kako ju je samo našla
i donijela u sandučić...sav taj trud...rad...bila je prava umjetnost...
I onda ...pojavila su se prva jaja...mala bijela pjegava...
Zatim se pojavilo još više jaja...
Na kraju ih je bilo jedanaest....
Kad je položila svih jedanaest jaja u gnijezdo i kad je nije bilo u gnijezdu...mogli ste vidjeti ovo...
Skrivala je i kamuflirala jaja ,prekrivajući ih vunom dok nije na njima ležala...
Koja pametnica...Koja je to ljubav i nježnost...pazila sam da je ne uplašim i snimala dok je nema...poslije smo se sprijateljile...nije me se plašila...
Ovako su prolazili njeni dani...Kraljica majka...prekrasna SJENICA...
....gnijezdo je napravila 18.04.2013.....slika kako leži na jajima ,nakon što je posljednje izlegla je od 30.04.2013....slijedi nastavak...

Oznake: ptice, obitelj, beskrajna ljubav pažnja i briga ...

30.05.2013. u 18:37 • 23 KomentaraPrint#

srijeda, 15.05.2013.

ASI SE VRATILA DOMA :-))

Oznake: Vjerna Asi...

15.05.2013. u 21:35 • 19 KomentaraPrint#

nedjelja, 12.05.2013.

BRAĆA I SESTRE ....NE RAZUMIJEM!

Nekad pomislim...ako i kad ovo ludo vrijeme prođe...puno toga, mnogima, bit će jasnije...ljudi su na velikim kušnjama...mnogi neće izdržati...na kušnji je savjest...ljudskost...human been...općenito....Mnogi su se sigurno već do sada razočarali u prijatelje...svoje najbliže...Mnogi su tek sad, u recesiji, pokazali svoje pravo lice...koje nije lijepo...koje je nešto što nismo mogli očekivati ni u najstrašnijim snovima...
Nikad nisam mogla razumjeti zašto brat i sestra ne razgovaraju zbog materijalnog, zemlje, ostavštine roditelja...rodbine...pa da meni brat kaže da nije zadovoljan ,da sam ja dobila više,da je moj dio bolji ,veći ...ja bih mu prepustila svoj dio,sve ako želi...ako će ga to usrećiti...
U materijalnom nije sreća....Sreća je i samo je u malim stvarima...
Evo i priča....
Ines je djete uspješnog oca, poduzetnika...jednog od prvih velikih poduzetnika u Hrvatskoj u svojoj branši...Radila sam s njim...Davno...U svemu pravi čovjek...Imao je dobre radnike,cijenio ih ...dobro plaćao ...i iz godine razvijao svoj biznis onako kako to rade pošteni i radišni ljudi...Umro je od teške bolesti...Iza njega ostao,uhodan posao, sin i kćerka...Sina sam jednom vidjela...doveo ga je na ugovaranje posla...Već tada sam pomislila...Bože,stvarno je istina da su djeca uspješnih..nesposobna...Ne mora to biti,naravno...Ali njegov sin je to već tada pokazivao..šutljiv...tupog pogleda...za sve nezainteresiran...
Ono što je godinama stvarano...sad je nakon smrti oca...ostavljeno na milost i nemilost sina i kćerke...Sina...jer sesti je odmah zabranio da se mješa u poslovanje tvrtke...Dao joj je minimalnu plaću i izjavu kojom potpisuje da je tvrtka bratova i on ima pravo raditi s njom što hoće...Bila je preplašena...Sve je potpisala...
Poslije su joj savjetovali da ne dozvoli da joj uzme i svu imovinu ,da angažira odvjetnika..
Teškom mukom odlučila se na to...jer samohrana je majka...a minimalac nije dovoljan za odgajati dijete...a otac je imao i nekretnina koje su ostale iza njega,mama je ranije umrla...
...Jednog dana, slučajno odlazeći u Općinu kako bi se informirala o uvjetima iznajmljivanja stana ... saznala je uvidom u spis da je brat pronevjerio njen potpis...kako bi otvorio hostel u objektima tvrtke njihovog oca ,a gdje je i Ines bila suvlasnik.
Predstavio je svoju ženu kao Ines i ona se potpisala kao suvlasnik koji prepušta svoj dio Davoru,svom mužu. Nitko nije tražio osobnu kartu ženi i to je prošlo.
Ines je otkrila prevaru i odvjetnik joj je rekao da ljudi iz Oćine naprave kaznenu prijavu protiv Davora, a ako oni to ne učine da će ona, Ines prijaviti općinsku službu koja je dopustila da se to dogodi...
Tjedan dana nako toga Ines je dobila obavijest da je prijava napravljena od strane općinske službe...I sad je proces u tijeku...
Ja se pitam...Kakvi smo mi to ljudi... Brat sestri neće pomoći ...Što očekivati od drugih...
Zašto se događaju ovakve stvari...Njihov otac je bio dobar i pravičan čovjek...Što je to u ljudima...Zlo zvano "Ja i samo ja"...A sve to je kratkog vijeka...Kao i život...Pa zašto onda...Ne razumijem!...A muči me !

12.05.2013. u 21:15 • 5 KomentaraPrint#

nedjelja, 05.05.2013.

OZZY




Da se predstavim...Ja sam Ozzy...Malo sam nestašan i glumim
šerifa u svojoj četvrti , a u stvari sam jako nježan i željan pažnje
i ljubavi...Mnogi to nisu skužili pa sam osjetio i njihove prezirne
poglede i nogu u riti...svašta sam osjetio...ali opraštam im...To su samo ljudi...
Malo sam zbunjen i nemam pravog gazdu koji bi me učio i vodio,
kojeg bi slijedio i bio mu vjeran i zahvalan...
Moje gazde su malo prezaposleni ljudi...Imaju previše problema
i premalo vremena za mene...A ja bih se tako želio igrati, istrčavati po
zelenim livadama ,kako me to Sara naučila...Slušao sam je...
Sve sam je slušao...Hodao sam joj uz nogu...Sve što je rekla ja sam
napravio...Pojeo sam sve što mi je stavila u posudicu i ako i nisam bio
gladan...Sve sam napravio Sari za ljubav...
Ali Sara ima drugog psa...Mora brinuti o njemu...O meni je brinula kad
su moji vlasnici bili odsutni...Bilo mi je super...Sara je točno znala gdje idemo, znala je da volim trčati pa je trčala sa mnom...
Sara je bila prekrasna prema meni...Ali nema vremena za mene...Znam da joj je to žao...Ima drugog psa s kojim se igra i o kojem brine...
Moji vlasnici su ipak odlučili da trebam naći novog gospodara...nekog
ko će brinuti o meni kao Sara o svom Charliu...Odlučili su...
Sara pomaže da nađemo nekog ko voli male mješance lovačkog psa,
sa dlakom boje meda i melankoničnim medastim pametnim okicama...
Već je ona obavijestila neke udruge preko kojih se psi mogu udomiti
jer ona i volontira u jednoj od njih...
Ja bih volio da se moj gospodar ili gospodarica sami jave...Sve bi
ih slušao...Spreman sam učiti ...Nisu mi još ni tri godine ,nešto sam
već i naučio...Jako mi je potreban dom i toplina i netko ko me voli
i koga ja volim...tko će biti moj autrortet i čvrsta ruka,vođa..To mi treba..
...Kome ću pripadati i znati da je on moj dom...Sad sam malo zbunjen...
Nemam pravi dom...Jer moji vlasnici su prezaposleni ljudi i nemaju
dovoljno vremena za mene...
Sve vas volim i molim da se javite ako vam treba jedan privrženi nestaško,
melankoničnog pogleda...zdrav i zaigran...

Oznake: pas, dom, Vođa

05.05.2013. u 20:34 • 24 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< svibanj, 2013 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

16.02.2006......
počela pisati u Blogosferi

mail : builderica@gmail.com